Kim Bu Rubya...
...Adım Rubya,öğrenci kalmayı becerememiş kovulmuşumdur çıtası yüksek okullardan bu yüzden meslek edindim Fotoğrafçılığı,bir işi öğrendikten sonra devam etme durağanlığını sevmediğimden bıraktım kısa zamanlar önce şimdilerdeyse yazar acemesi biriyim,sevgili ülkemde yazıdan para kazanan azınlığın içindeyim şimdilik,yarınsa ne olucağım belli değil sevmiyorum planlı bir ömrü yaşamayı rüzgar esince savursun istiyorum bilinmedik insanlara bilinmedik coğrafyalara belki bu yüzdendir bu son yılım olsun istiyorum sevgili ve tek aşkım olan ülkemde,bir sürgün ömrü özlüyorum bu zamanlarda aslında kazımak istiyorum ömrümü birinin ömrünün içine giderayak elimdeki her sevgiyi bölüşmek istiyorum...30 yıllık bir ömre ne sığarsa onu sığdırmaya çalıştım yaşamıma ama kazandım mı bu savaşı bilmiyorum! ...Eskiden mektuplar vardı içimi ısıtan şimdiyse çabuk tüketiyorum her insanı belki de bu yüzden yeni yıla bana yazan ve yazmaya devam edecek bir yürek istiyorum ama elimde yine bir boşluk var gibi bana mektup atmanı isterdim sebebiyse uzun zaman önce terkettiğim şehrime döndüm ve uyuşamıyorum hiçkimseyle herkes bir yabancı bir başka böyle olunca çevrem sırlarımı surlarımı anlatıyorum onlarla ağlıyorum çoğu zaman ve güçsüz duran bu yanımı kimsenin bilmesini istemiyorum bir sen ol benim için bir sen aç yüreğini,sigara dumanı gibi içine kurulmak istiyorum ölüceksek ikimiz birlikte ölelim diyorum bilmiyorum kabul eder misin sırtıma dağ savrukluğuma dal olmayı? ...Sevgiyle kal adını bilmediğim,yüreğimin acıyan yanı,özlem yanı sevgiyle kal....
YORUMLAR
"serseri" bir ruhtan dökülmüş güzel bir yazı olmuş...bu yapay dünyada kim yabancılık çekmez ki...hepimiz öylece savrulup duruyoruz yabancılaşmış bu haytta sanırım ondandır mutsuzluğumuz...kimimiz profesyonelce maskeler kullanıyor çeşitli rollerle yaşamını ikame ederken kimimizde böyle o yalnız köşesinde acı içinde kıvrılıp duruyoruz...
tebrikler... hayırlı ramazanalr