- 1565 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BADEM'İM
Sonunda bademe güzel bir ev yaptırabildik. Ev diyorum cünkü çok rahat.Yatacak kulübesi ve bir de şezlongu var.
Badem diğer köpeklere hiç benzemez.Köpeklerin ademi sanki..
Lüzümsuz havlamaz.Sitenin çoçuklarına çok iyi enerji veriyor.Ve yabancılara havlıyor.
Belçika kurdu Malinois cinsi.Çok hareketli sahibine ve çoçuklara çok düşkün, üstelik aldığı eğitimin karşılığını verir.
Yöneticimizin karşı çıkmasına rağmen ona nihayet bir kulübe yaptırabildik.Çünkü
Bademin kimseye zararı yok serbest dolaşmıyor, tuvaletini bahçeye yapmıyor ve boş yere havlamıyor.Ama gelde anlat yöneticiye .Ben bile ilk defa yönetiime kafa tuttum.
Köpek burada kalacak ve baş kaldırıyorum , itiraz ediyorum diye..
Sevgisinden başka hiçbir zararı yok.Nasıl bir insan bu anlamıyorum.Hayvanları sevmeyen insanları nasıl sever acaba??
Benim aklım almıyor.
Ve üstelik çok iyi bir bekçi köpeği.
Kısacası Badem mutlu biz mutlu..
Sonunda onunda kalacağı bir yuvası oldu.
Darısı yuvası olmayanların başına Kulübe bile olsa her insanın başını sokacak evi olmalı.
Badem benim tatlı sevdam. Akşamları işten gelir ve gözümün içine bakar ve yanaklarımdan sevgiyle öper.İşte karşılıksız sevgi menfaat olmadan sevgi.
Sevgi...sevmek varya ..her insan sevgisi göstermeli ,duyggularını söylemeli.İçinde saklamamalı .Kim olursa olsun ;bu bir çiçek olur hayvan olur..kuş..çiçek böçek..
Badem bile nasıl anlıyor sevildiğini ..
sevilmediği kişinin yanına gitmez ve başını çevirir.
SEV beni seveyim seni diyor kısaca Badem..
Her eve lazım..Badem ...Badem’im..onu seviyorum..
YORUMLAR
Benim yaşadığım tüm apartmanlarda hayvanseverler bu tip bademi sorunları çözmek için yönetici olmuşlardı. Boylece kedileri istedikleri gibi besleyebiliyorlardı (Bahçede köpek evi yapmak isteyen olsaydı sorun çıkarmazlardı herhalde). Tavsiye ederim (Eğer işler yolunda gitmezse).
canandemirel
toplantıdaa alınan karar şu; siteye bademden başka köpek alınmayacak..
ilginize çok teşekkürler..sevgiler..
Ve bahçe kediden geçilmiyor, sokak kedileri dolup duruyor ama badem havlayınca kaçıyorlar..
Katiliyorum size:) Canan hanim onlarin sevgisi bir baska oylesine icten sicaklar ki anlatilmaz yasamak gerek ...cok hostu guzelliklerde kalin.. saygilar
canandemirel
Badem ve onun ırkında olan canlılar kadar almadan veren bircanlı var mı?
Ona kızsanda , başka konuda sinirli isende o sana sevgi ile yanaşır ve seni bambaşka dünyalara götürür.
Hasta olsan başında bekler , yabancılardan evini , seni ve senin sevdiklerini korur. Senin sevdiklerin onunda sevdiğidir .
En sadık dosttur . Sadece konuşamaz ama anlatmayı çok iyi bilir can dostlarımız ve hiç unutmazlar
Bademin yaşam şartlarına diğer dostlarında enaz o düzeyde kavuşmaları dileğiyle Sizi ve mücadelenizi kutlarım .
Apartımanda köpek istenmemişti ayakalrı ile asansörü kirletiyor diye bu sözü söyliyen bireyler insanarın sokaklarda uçarak gittiğini düşünüyorlar herhalde :)
canandemirel
SONUNA KADAR MÜCADELE EDECEĞİM YA BADEM'İM YA BEN....
SEVGİLERİMLE..
canandemirel
Canan hanım çok güzel bir yüreğiniz var. Bademi ben de sevdim. Sevgilerimle...
canandemirel
Yaşamda sevgi öndeyse bu sevgiyi doğada hiç karşılık beklemeden veren tek hayvandır sınıfına mensuptur "BADEM" bu bu anlamda "BADEM" e özeniniz yaşamda insandan başka bu değerli canlılara özen göstermek bir insana yakışan en güzel zarafettir.
Kutlarım
Saygılarımla