- 1387 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kalam kendi sevdiği şeyi yazmış. İlla doğru olan budur dememiş.
Ben de faclaca işlenen çiçek, böcek, aşk, ve özel gün ile haftalara itibar etmiyorum.
Duygularımı bir güne endeksleyemem.
Yazarı anlıyorum kısmen. Doğrucu ve hırçın bir ruha sahip.
Takdirlerimle.
Selamlar.
hicbitmez
evet illaki böyle diyemedim elbette zevkler renkler tartisilamaz ama
birseyler verebilmeli okudugumuz yazi bize.
hayalciligi sevemiyorum
sonsuz saygimla
hicbitmez
herseyin muhakkak kisiye göre anlamida degisiktir.
tesekkür ediyorum
sonsuz saygi ve sevgimle
Ben de bu konuda sizinle aynı fikirdeyim... Aynı şeyleri hissetmekteyim.
Lâkin bu çaresiz bir dert diye düşünmekteyim.
Ve;
Herkesin ruh hali farklı... Hayata bakışı farklı...
Hayatı farklı çünkü... Yaşadıkları farklı...
Görmediğini hissetmediğini yazmasını nasıl isteyebiliriz ki...
O da o kadar görüyor, o kadar anlıyor ve onu yazıyor.
diyerek kendime hoşgörüyü öğretmeye çalışıyorum.
Yazınızı okumak için sayfanızı açtığımda üst tarafta Dostoyevski' nin bir sözü vardı;
"Hayata yeniden başlasaydım, saniyelerin nabzını tutardım. (Dostoyevski)"
Ömrümüzün her AN' ı ne kadar kıymetli... Bunu harcadığımıza değecek bir şeyleri aramak istemek elbette hem hakkımız
hem de görevimiz.
Aradığımızı herkeste bulamasak dahi siz gibi Değerli Dostların yazılarında mısralarında bulmaktayız şükür...
Yüreğinize sağlık...
Saygılar,selamlar ile...
hicbitmez
evet dediginiz cok dogru herkes görüsü neyse o kadar görüyor onu yaziyor.
ömrümüzün evet her ani ne kiymetli harcadigimiz zamana degecek seyler aramak hakkimiz.
yine de her birimiz kendimizce vaktimizi bosa alan seylerden uzak duruyoruz.
böyle bir yorumu okumak bile bile bir degerli andir.
sonsuz saygi ve selamlarimla
Size aynen katılıyorum Serpil. İnsan hissetmediği ve içinde duymadığı bir yazıyı , öyküyü, masalı, makaleyi adı her ne olursa olsun kendinden bir şeyler katmadan gelişiğüzel yazıyorsa, zaten yazı suyun üstündeki çöp gibi yüzüyor.
Bu tür yazıları, açtığımızla kapattığımız bir oluyor. Herkes aynı yetenekte değil. Bazan her yazdığımız da güzel olmayabiliyor. Bazan bana bir şeyler ifade eden bir yazı, sana bir şeyler vermediği de olur.
Sevgilerimle...
hicbitmez
ama bazen gercekten kesinlikle bir sey ifade edemeyen yazilarda oluyor.
bir söz var, yazarini yormayan yazi okuyana bir sey veremez...
...emek...vermek...gerek...
tesekkür ederim
sonsuz sevgimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
Gel keyfim gel gibi bir şey yazmış. Sadece iki cümle o kadar. yazının altına 'yazımı şimdi bu' diye defalarca yazdım ve sildim.
yani uğraşmak istemedim. işte bunun gibi yazılar hem yazı kalabalığı oluyor. Hem onca güzel yazının araya sıkışıp kaybolmasına sebep oluyor.
bu konuda yönetime gerçekten çok iş düşüyor. bu tür ne idiği belli olmayan yazılar, yazıldığı gibi silinse iyi olacak. Sevgilerimle...
hicbitmez
ugrasmak istemiyor insan.
belli ki keyifsizlikten yazmis gel keyfim gel diye
ama iste anlamsiz bir yazi okumanin bile keyfini kacirtiyor.
ve dedigin gibi bir cok güzel yazi arada kaybolup gidiyor malesef.
yönetimin de isi zor evet.
sevgilerimle tekrar
Yazı yazan dostlarımıza ben de bir tavsiye vereyim, paragraf aralarını lütfen bir kere aşağıya kaydırıp aralarını açsınlar, içiçe girmiş paragrafları okumakta çok güç oluyor. Daha önceleri ben de aynı hatayı yapıyordum. Kimse de yazılarımla ilgilenmiyordu. Daha anlaşılır olmak açısından tüm dostlara duyrulur..
Sevgilerimle Serpil Hanım..
hicbitmez
evet nekadar anlasilir olursa okadar etkili olur okunan haklisiniz.
sonsuz sevgimle
Site yönetimine iki kez yazdım.
Türkçe yazm kurallarına uymayan üyelerin uyarılması,
İçeriği boş yazıların zamanımızı çaldığı..
Acaba ne yazmış diye bir yazıyı açıyorsunuz; daha ilk cümlede ne olduğu anlaşılıyor, kapatıyorsunuz. İyi de bu zaman alıyor.
Oysa ben hep zamandan alanlardanım.
Böyle sözde blog yazrı geçinenler yüzünden zaman benimle alay ediyor.
Dilerim site yönetimi bir bu konuda bir girişimde bulunacaktır.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
hicbitmez
evet iceriginden kesinlikle bir mana cikaramadigimiz yazilar oluyor bazen.
yazi olsun da ne olursa olsun gibi bir his veriyor insana.
okumaktan sogacak insan
sonsuz saygimla