- 642 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖYLE DEĞİL Mİ DOSTLAR ?
Kimse İnkar Dostlar. Unutamadık Asla. Hani O İlk Sevdiğimiz Varya, Hani O En Çok Sevdiğimiz İnsan. İşte Onu Unutamadık. Çok Yalan Söyledik, Kendimizi Çok Kandırdık Ama Onu Unutamadık. Şimdi Hepimizin Bir Sevgilisi Var, Belki Onunla Çok Mutluyuz, Belki Çok Huzurluyuz. Ama İnkar Etmeyin Dostlar, O İlk Sevileni Unutturamadı Demi. Evet Demeye Bile Çekindiğinizi Biliyorum, Kendinize İtiraf Etmekten Bile Korktuğunuzu Biliyorum, Ama Yanılmıyorum Dostlar, Gerçek Olduğunuda Biliyorum. Onun Sesi Gibi Geliyor Demi Bazen Sesi Kulaklarınıza, Onun Ellerini Tutar Gibi Tutuyorsunuz Demi Bazen Onun Ellerini. Hani Şimdiki Sevgiliniz Varya O Çok Kıymetli Sevgiliniz Eve Gidip Başınızı Yastığa Koyduğunuzda Aklınıza Onun Gelmesine Engel Olamıyor Demi. Çok Şey Onu Hatırlatıyor Size, Bazen Bir Şarkı Bazen Bir Söz Bazen Bir Renk. Sahi Neden Ayrılmıştınız Ondan, İhanet Mi, Yalan Mı, Aile Mi, Üniversite Mi ? Neydi O Kahrolasıca Sebep. Keşke Hiç Olmasaydı Demi Onu Sizden Alacak Bir Sebep. Ama Yok Şimdi. Gitti Demi Dostlarım. Acaba Nerde Acaba Kiminle Soruları Var Demi Akıllarda. Bu Soruların Cevabını Biliyorsanız, Aklınızdaki Yeni Soru Şöyle: Acaba O Da Beni Hala Hatırlıyor Mu, Aklına Ben Geliyor Muyum? Üstelik Bunları Şuan Hayatımızda Bir Başkası Varken Bile, Dışardan Bakanların Mükemmel Bir Hayatı Var Dense Bile Hissediyoruz Demi Dostlar. Her İnsan Hayatında Bir Kez Aşık Olurmuş, Biz O Hakkımızı Kullandık Şimdi Öylesine Seviyor, Öylesine Aşkım Diyoruz, Her Yanlız Kaldığımızda Onu Anıyoruz. Öyle Değil mi Dostlar ?
Gökhan BEŞİKTAŞ