- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNAHLARIN VERDİĞİ OLGUNLUK
NOT;sevgili papatyacanın üyelik dışı olması beni üzdü.hemde çok.burası bir edebiyat sitesi.ne bir kral var nede hizmetkarları.
Kaçıp uzaklaşmak belkide sevgili kısıldığın kafesten dışarı çıkmak.Boğuluyorum ve unutmamak insana hüzünden başka bir şey vermiyor.Ne yazılar ne şiirler uğruna.Seni bana getiren uzaklıklara bağladığım hayallerim.
Bir suskunluktayım yine.Yazılarım birilerinin kopyası sevgi belkide inanmıyorum artık.En çok sana benzeyenlerden nefret ediyorum.Şimdi yeni birinde hayallerim.Güzel düşler.Ama nedense acılarını bana aratıyor.Hani hiç olmamış birini sevmiştim,oda öyle bir şey...
Kimi yakın sandıysam gerçekten yakındı ama ben kimseye iyi gelmiyorum bundan eminim hemde hiç kimseye.İçimin rahatlığına baktım zaten hiç rahat değildi ki!...
Şeyi hatırlıyorum bana benzettiğin afrikayı.Her bir anım hüzün her hayalim keder.Anla artık acılar,gelmeden olmuyor cennetime ve kime danıştıysam beni kendilerinden biri gibi saymıyorlar.Bak yine geldi melekler düşlerime hayalim öyle güzel yüzün ve yinede yüzün...
Geç bir aşkı yaşamaya başladık hemde büyük bir aşk.Peki bizim neyi aradığımız önemli değilmiydi sevgili.Ulaşmak ,yardımımıza ihtiyaçları olanlara ulaşmak.Anla ne olur sevmek diye bir şey yok biz birbirimize aşkla bağlandık ve bitene kadarda seviştik ölesiye.Tüm aykırılıkları tattık.Karşı bir yaşamın bize verdiği doğallığı hazla ve saflıkla yaşadık.Tek suç herneyse.İsyan edilemez ki çünkü ayrılanlar halen sevgili.Ben yeni bir aykırılığa gidiyorum,yeni insanlar çünkü böyle kalırsam çıldırır kendini unutur seni unutur.Devam etmek ne olursa olsun yakın bir cehenneme gitmem gerek.Yeni günahların verdiği olgunluğu tatmak en doğrusu kendimle yüzleşmek.Öyle büyüktün içimde öyle yitik.Beni içine çeken kararsız ve boşlukta yaşayan bedenim.Biliyorum,ne ben seni sevebileceğim nede bu karışıklık son bulacak.Biz doğarken annemize acı çektirenleriz.Anla ve yine anla sevdalarımı her gün sıkıntı.Yaşayamazsın benim düşsel dünyalarımda,ama onlar gibide bir doğallık bulamazsın.İstersen gel bu kapımı açamazsan bulamayacağın saflık ve güzellikler var.