- 861 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
???????
Az önce aklıma bir şey takıldı hatta onunla ilgili cümleler kurdum, virgüllerin yerini belirledim.Aklıma takılan yerlere ise hep soru işaretleri koydum.Ama şimdi ise hatırlamıyorum.
Kendimi muhakeme ediyorum.Sorguluyorum hakim karşısında gibi .Ama yok işte hakim bey hatırlamıyorum.O zaman ne düşünüyordum,aklımdaki neydi? inanınki bilmiyorum.
Saat kaçtı.Son otobüs kalktımı.Ütünün fişini çektimmi?Ocağın altını kapattımmı ?Hangi yemeği yaptım hatta bugün yemek yaptımmı ?onuda hatırlamıyorum.!
Bu gün sabahın olduğunu bile unutmuşum.Saat çalmış çınlatıyor kulaklarımı ama ben aldırmıyorum, bana saati kurmadım öyleyse çalamaz gibi geliyor.Çaldıysa bile hatırlamıyorum.Akrep ben gibi unutmuş oda yelkovan diye arı kovanını peşine takılmış.
Hay Allahım neydi düşündüğüm nede güzel bir konuydu .Farklıydı hiç yazılmamış olacaktı .Kimsenin aklına gelmeyen.Ben öyle düşünürken benimde aklımdan kayıp gitti.Şimdi araki bulasın.Aramaya nerden başlasam.
Sabah kalktım .Sisli ,kapalı bir havayla karşılaştım.Hazırlanıp sahile yürüdüm.Dalgalar ah ne güzel ne coşkulu bir sevda tüneli oluşturuyorlar.Şahlanıyor beyaz doru atı gibi mübarek.
Sonra kayalara çarpıp bir parçasını taşın bir yarısına takılan yosuna takılıyor gözlerim.Tekrar geri geliyor almak için ama beceremedi.Artık birleşmeleri zor .Çünkü iyice kayanın kovuğuna girdi yosun.Ne güzel bir deniz kokuyor.Güneşte ısıttı havayı dalgaların sesi yosunların nefeslerden içeri girip bizlere yaşama sevinci vermeleri.
Bak şu çocuklara bunlar daha minicik daha yürümeyi yeni öğreniyorlar nasılda renkli balonlardan almaları için annelerine yalvarıyorlar .
Ah yaramaz şeyler gel bakayım az senin saçlarını sevebilirmiyim.Nasılda tatlı tatlı gülümsermiş. Yerim gamzelerini.Hadi bay bay yap bakalım diyor annesi.Tatlı şirin kız .Sanada bay bay
Yürüyorum sahil iyice canlanıyor.Koşuya çıkanlar işe yetişmeye çalışanlar.Herkeste bir kulaklık kimbilir hangi şarkılarda kendilerini buluyorlar .Buluyorlar derken ben hala ne düşündüğümü bulamadım.
Neyse aklıma gelince yazarım.
Umarım aklıma gelince ,aklıma geldiğini unutmam.!
Hayırlı cumalar!
YORUMLAR
Bak ne dicem:)))
Arkadaşım kimseyi tanıyamaz haldeyken, şimdi zımba gibi.
Onca ameliyat,sıkıntı atlattı.
Unutkanlığı filan gitti.
Haydi o aklını başına getir. Yoksa gelir iki ameliyat yaparım kafana.
Bir daha hiç bir şey unutmazsın:))))
Ama şaka bir yana, nasıl ürettin böyle bir konu, müthiş bir yaratıcı zekan var.
Unutmayı bile böyle güzel bir konu haline getirmişsin.
Az daha yeni şiir yok diye dönüyordum,iyiki yazıya tıklamışım.
Müthiş keyif aldım. Sevgilerle.
Ülviye Yaldızlıı
DİKİŞ İZİDE KALMASIN SAÇLARIMIDA KESMEYİN...:))
SEVGİM GÜZEL YÜREĞİNE..
bazen kim olduğumuzu ve nerede olduğumuuz bile unutabiliyoruz..
ne söyleyeceğimizi..
ve işte bazen kaybolup gidiyoruz...bazen soruyorlar hava nasıl ben cevap olarak;nasıl mı?? hiçbirşey hissetmiyorum ki....
çok güzel bir anlatım..sevgilerimle kal...
canandemirel tarafından 7/3/2010 9:29:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ülviye Yaldızlıı
Hatırlıyorum, hatırlıyorum, az önce bir şeyi unutmuştum. Ama neydi, orasını yine unuttum.
İşte böyleyiz. Zerre kadar makul değiliz--hiçbirimiz. Aklını yitiren değil artık parmakla gösterilen, "hafızaya bak!" diyoruz milyon kişiden üçüne beşine. Yıprandık hürmetlim, tartaklandık.
Elimde çaydanlık, basbas bağırıyorum "çayı ocakta unuttum altını kıs hatun". Gülüyorlar. Gülenler, daha az önce Dışişleri Bakanı'nın adını sordular bana.
Dimağında, damağında örümcek ağı da herkesin, yine de bir varolma çabası. Oysa ne acı kıymetlim, bir tek unutmak istediklerimiz silinip gitmiyor geri beri.
Ne diyordum? Dök dök içini. Bulunur elbet aradığın inciler belki bir sayfa sonra, belki dinlediğin bir şarkıdan sonra. Ama mutlaka.
Tebrikler Sultanımız.
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
evet çok dalgınım devlet değil sultanım devletin iişi bitmez.gönül işi.dostta yarene özlemden dolayı unutkanlığımız dalgınlığımız.
Bende seni seviyorum Sultanım her zaman her vakit.Rabbim seni güllere bezesin inşallah.Gül yüzün solmasın.
Allaha emanetsin .:)
güzel bir kritik yazı4sı umurım aklıma gelince
unutmam tebrikler saygı ve selamlar
Ülviye Yaldızlıı
inşallah dost.not defteriyle geziyorum:)
saygımla her vakit