- 1219 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Çam Ağacı ve SEVGİ
Çam Ağacı ve SEVGİ
Bilir misiniz sevgi aslında bir çam ağacına tırmanmak gibidir.
Kolay değildir çam ağacına tırmanmak.Bazen ona bakarsınız,ne kadar heybetli deyip,korkarsınız.Bazen de haydi bir cesaret başlarsınız tırmanmaya.
Yavaş veya hızlı bu size kalmıştır.
Dallarına tutunarak tırmanırsınız.Her bir dalı sevginin kollarıdır aslında.Her adımda dinlenmek için,yaşamak için durursunuz ama o kadar ağırsınızdır ki 50 kg. bile olsanız o dal sizi tutamaz.Çünkü sadece et ve kemikten değilsinizdir.Zaman ilerledikçe ağırlığınız artar.Geçmişte yaşadıkları insanı 200kg.a ulaştırıverir.Sonunda tırmanmaya başladıkça dallar kırılmaya başlar.Yükseldikçe elinizi attığın her dal incelir ve biran gelir düşüverirsiniz.
Çoğunlukla iki düşünce vardır düşenlerin yüreklerinde;
-Bu ağaçın dalları çok ince , bu ağaç çok yüksek .
Vazgeçersiniz
-Başka çam ağaçlarını denemeliyim.
Sevgide aynı şeyleri yaşar ve sonunda yeniden düşer ve Vazgeçersiniz
Yeniden,yeniden,yeniden düşmek;Kafaüstü,yüzüstü,oturarak veya ayaklarınızın üzerine ne farkeder ki!
Canınız yanar,öylesine yanar ki;Can acınızı unutur,kalp acınızı ömür boyu çekersiniz.
Nedir unuttuğunuz ?
ÇAM AĞACININ DALLARI DEĞİLDİR SEVGİ,SEVGİ ÇAM AĞACININ GÖVDESİDİR.ÖYLE BİR YAPIŞICIKSINIZ Kİ GÖVDESİNE BİR BÜTÜN OLACAKSINIZ. HER BİR DAL KIRILMAYA BAŞLADIĞINDA SİZ GÖVDESİNE TUTUNACAKSINIZ.SONUNDA, EN TEPEYE ÇIKTIĞINIZDA BÜTÜN DALLAR KIRILMIŞ OLSA BİLE ÇAM AĞACININ GÖVDESİ SAĞLAM KALMIŞTIR.
İŞTE SEVGİ BUDUR.
Kolay değildir sevgi;Çam ağacının tepesine çıkmak da öyle.Başaranlardan olmanız dileğiyle
Ve Son Söz
Çam ağacının solmuş yapraklarını toprakta göndünüz mü?
Göremezsiniz,o sevgi ağacıdır,sevginin dalları vardır ancak küçük bir meltemle bile kopacak yaprakları yoktur.
Sevtap SEVİM
YORUMLAR
Hoşgeldin ablacığım..eee ben seni neden görmedim ki..aklım bir karış havada bu günlerde..çok beğendiğim bir yazınla gelmişsin..gelişe yakışan bir anlam yüklü satırlarda..sevgilerimle ablam..