- 1327 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Psikolojik ve Biyolojik Rejim Programına başlıyorum
Psikolojik ve biyolojik rejim diyorum zira her ikisi aynı frenkasta buluşmalı ayrı yollarda gittiği anda başarısızlık kaçınılmaz
BAŞARISIZLIKLA SONUÇLANAN İLK DENEYİMİM
Evde çok hızlı iş yapan ve hiçbir işin aksamasına izin vermeyen bir insanım ama nedense ev işi yeterli gelmiyor öncelikle hareketsizliğime çözüm olarak akşam üzerleri sahilde yürüyüşlere karar verdim. Sol ayağım ‘ın daha önce bir trafik kazası sonucu darbe alması sebebiyle herhangi bir aksama yada eksiklik yok ama çok hızlı yürümeme engel olduğu için hemen ilk başlarda tempolu yürüyemiyorum. Ve azda olsa günde bir saatlık bir süre ile yürüyüşlere başladım . 10 gün süre ile düzenli olarak yürüdüm ve yemeğimde de kısıtlamaya giderek toplam 10 günde 3 kilo verdim . Ancak bazı engellemeler sebebiyle her an için düzenli yürüyüş olmaması sebebiyle bıraktığım anda verdiğim kiloyu hızlı bir şekilde aldım. Tam seviniyor iken tekrar üzüldüm.
Sonuç neler yapıyorum neleri yapmıyorum :
1- Sabahları aç karnına ılık suyumu içiyorum ama sonrasında ancak susayınca içiyorum (insan vucudunun günde en az 2.5 litre suya ihtiyacı varken)
2- Susadığım anlarda hemen meyve geliyor aklıma ve susuzluğumu bununla giderdiğimi fark etmiyorum bile .Meyveyi çok tükettiğimden ondan alınan enerji benim tükettiğime fazla geliyor.İkinci hatam bu meyveyi çok tüketmek
3- Biz kadınlar elimizde çerez olmadan yapamayız düşünün bir avuç çekirdek kimi cezbetmiyor ama bir avuç çekirdeğin on yağlı zeytin içerdiğini (ki bu ölcü 2 kahvaltıya ayrılan zeytin miktarı)imiş sonradan öğrendim
Eee canım sağ olsun ben bir avuç çekirdekle de doymam işte bir hata daha .
4- Özel günler toplantılar davetler düşünün sevdiğiniz her şey mevcut aman şundan azcık alırım ne olacakki şundan bundan derken iki öğünlük yemek gider bir saatın içinde anlamayız bile .
Ve bu böyle olmayacak dedim desteksiz olmayacak her ne kadar ailem sürekli beni uyarsada latife ettikleri için aldırmıyordum .Bence birilerinin bu gerçeği anlatması gerekiyor.
VE DİYETİSYENİN YOLUNU TUTUYORUM
Diyetisyene gitme kararı alıp randevu alınca biraz tedirgin idim . Ya bana kötü konuşursa nihayetinde doktor fobisi olan bir insanım . Ve randevuya zamanında gittim ama içimde hem hekim korkusu var hem birbir türlü soru ! .
Daha hoş geldiniz der demez Jale Hanım dedi ilk başta söyleyeyim eğer kilo verecekseniz lütfen bu programa katılın yoksa ilk günden bozuşmadan yolları ayıralım dedi. İçimden ne oluyor bu doktora ya dedim ama haklıydı dürüstlükle ifade ediyor du . Benim başarısızlığım ona da yansımayacaktı sonunda Elbette dedim haklısınız .
Tahliller istedi tartımlar ölçümler yaptı .Vs vs vs
Ve bana sonucu şöyle özetledi bir yıla kadar şeker kalp ve sonucunda en fazla bir beş sene yaşarsınız sonunda ölüm dedi . Şamar yemişe döndüm bunu belki de o anki sağlığımı tehdit eden kilolarımı net anlatma adına söylüyordu. Ama epeyce bir canım sıkıldı. Şu anda dedi öncelikle sağlığınızı kontrol altına alacağız .Bu artık estetikten çıkışmış bir sağlık problemi haline gelmiştir. İlk hekim estetikçi akapunktur uzmanı ,psikolojik destek ve en son diyetisyen uzman sonuçlara göre diyet listesini bana verecek. Ha birde haftada üç gün birer saat yağ dokusunu parçalayan bir alete gireceğim Allahım ya şu zahmetlere bak. O gün kös kös eve döndüm ama içimde garip bir duygu vardı . KARARLILIK …..
Jale Keskin
YORUMLAR
CANISI HARIKASIN,KARARLIGIN ILK ADIMINI ATTIN,HERSEYIN BASINDA KARARLILIK GELIR,SIGARA ICENLER DE KARARLI BIR SEKILDE BIRAKACAKLARINA KARAR VERDIKLERINDE BIRAKIYORLAR,BEN BUNUN BASINDA GELIYORUM,KARAR VERDIM KESIN BIR KEREDE SIGARAYI BIRAKTIM.SIMDI SIRA GELDI KILO VERMEYE DEDIGIN GIBI DUZENLI YURUYUSLER VE DIYET AZ YEMEK VE SU GIBI SEYLERE DIKKAT EDILDIGINDE VERILMEYECEK YURUYUSDE BASTA OLMAK UZERE AKSAKSIZ YAPILAN BIR KARARLILIK VE PROGRAMDAN SONUC CIKAR,YETERKI O KARARI KAFADA ALALIM VE BASLIYALIM.BENCE PC BASINDA YURUYUSLERE BASLASAM IYI OLACAK.69 KILODAN DUSMEM LAZIM 62 YE.BENDE BASLIYORUM YARINDAN ITIBAREN,SAGOL CANISI SAYENDE BENDE KARAR VERDIM YURUYUS VE
YEMEKLER AZALTIP YOLA CIKMAYA.SEVGILER KOLAY GLESIN.
Jale Keskin (Karadurmuş)
kararlılık önce kendine inanmaktan geçer...
ki bu yazıyı yazan inanmış zaten....
sevgimle....