- 909 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRK NERDE HATA ETTİ
GANİMET:savaşçılara eşit bölüştürülen düşmanın bıraktığı mal..
türk milleti kurtuluş savaşı boyunca dış düşmanlardan daha çok hain ve işbirlikçilerle savaşmıştır..
şehid ve gazi aileleri açlık ve sefalet içinde tüm birikim ve mülkünü kaybetmiştir....
savaş kaçkını şerefsizlerse dağlarda kadın kız oynatarak gazilerin şehitlerin mallarına el koymuşlardır..
beylerin yerini piç ağalar almıştır..bunlar atanın ölümü ile mandacılar zamanında bölge komutanı olmuş ve bugüne kadar bütün şehid ve gazi çocuklarını ırgat serseri anarşist vs durumlara itmişler..
kızlarını ise hizmetçi metres olarak kullanmaya çalışmışlardır...
ingilizler yunanlılar ermeniler kaybettikleri savaşın intikamını bu hain iş birlikçilerle almışlardır..devletini milletini seven komşusu aç iken tok gezemeyen BEN İNSANIM DİYEN HERKES biraraya gelip bu namussuz sülüklerin elinden haklarını almalıdır...
bütün dünyada olduğu gibi zenginler sömürdükleri alandan ayrılıp onlara hizmet götürmeden soymak istiyor..bunu güçlü bir polis devletiyle başarmak istiyor..
türkiye zenginleri son günlerde bunu açıkça dillendiriyorlar..buna milletin cevabı şu olmalı,,yarım kalan hesap görülmeli ve:
MUTLAKA KÖY GÖÇTÜ OLMALIDIR..
YIL 1940 ...ALTI ÇOÇUKLU gazi amcam kopuk bacağı ile sel yatağından taşları temizliyerek 500 metre kare yere patates eker..piç ağalar gaziyi iteler kakalar ve mahkemeye verirler muhtarla birlikte..
-bakın o zamanki koca hakim ne der:bire şerefsizler kimin malını kimden alıyorsunuz..
gazi amca aslında bu piçlerin tarlalarından dilediğini ekmelisin...ne deyim der..
aynı hakim tarlaları zorla elinden alınmaya çalışılan 14 yaşındaki babama sakın ezilme..
devlet seninle der..
fakat artık mahkemeler mazlumdan çok zalimin işine yarıyor..
bütün kurumlar süleymana yalakalık ediyor..
koca hakimler direnin bu ülkeyi sülüklerden ancak siz korursunuz..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.