Sırdaşım
Kimsesiz bir gecenin koynundayım şimdi..
Yapayanlız ıslak gözlerimle ,karşımda resmin, çalan bizim şarkımız..
Daha ne kadar dayanır bu yürek, hasrete, acıya, sevgilinin teninde yanan ten kokusuna bilinmez...
Dayan yüreğim diyor içimdeki bir ses, dayan hepsi geçecek..
Acıyla, özlemle yoğrulmuş bu hayatın, bir gün mutluluklara gark olacak..
Doğru mu diyor acaba? yoksa sadece bir hayal ,bir yaşama umudumu oda bilinmez...
İşte yine başbaşayız karanlığım..
Vefalı dostum... Sırdaşım...
Gecem sessizliğim ve her zamanki Gözyaşım...
Umutlarım.. Bitmek tükenmek bilmeyen umutlarım, bekleyişlerim..
Hepsine sen şahitsin, vefalı karanlığım beni hiç yanlız bırakmayan tek dostum...
Ama biliyormusun, ışığı görmek istiyorum zaman zaman,, çıkmak kurtulmak istiyorum senden..
Yok yok yapamam ,seni nasıl terkederim ki.
Senle yaşamaya öyle alıştım ki yıllarca, alışkanlıklardan vazgeçmek, vefasızlık etmek, yakışmaz bana. Kimin omzunda ağlarım, kim kucaklar beni sen gibi, kim gözyaşlarımı siler...
Bak yine ağlıyorum ben , sen varsın yanımda sen ve ben ikimizz..
Biliyormusun ,çok yorgunum aslında.
Ne kadar daha dayanırım, ne zaman son bulur çekilen acı, oda bilinmez. Sen şahitsin biliyorsun kalbimin SIZISINI. Sende dayan emi can yoldaşım.. ..uzun sürmez biliyorum bırakırım seni, sonsuza uzanan bir çığlıkla...
Dayan can yoldaşım dayann.
Bilirim, niceleri taşırsın bağrında bir ben gitmişim, ne olacak ki?
Off can yoldaşım off ..Çok kırgınım bu hayata çokk.
Biliyormusun?? Bazen bir güneş doğuyor günün herhangi bilinmez saatinde,sevgilinin güzel sesinde, bakışında, hani , yanında olmasada, dokunamasanda, sıcacık tebessümünde, yüreğinde kaybolduğum an varya, çok mutlu oluyorum. Maskemi takmadan yüzümde güller açıyor ,pembe pembe oluyor yanaklarım.Özlüyorsun beni farkındayım.İşte o zamanlar, gelmiyorum omuzunda ağlamaya. Ama uzun sürmüyor, birgün gelmezsem bile,birgün yine yanındayım senin. Keşke diyorum keşke uzun sürsede hiç uğramasam sana, özlesen beni beklesen hasretle....Olmuyor, acı , üzüntü peşimi bırakmıyor .yine soluğu kapında alıyorum, hiç gitmeyecekmiş gibi yerleşiyorum odana..
Ama üzülme sen emi, ben ümidimin, hayallerimin peşini bırakmıyorum. ve dualar ediyorum.
Biliyorum, evet biliyorum ve inanıyorum birgün hiç ağlamayacağım, gelmeyeceğim, uğramayacağım sana
(dilerim)..
İşte yine bir sabah daha oldu gün ağardı.
Ben şimdi gidiyorum canyoldaşım, sana anlattıklarımı kimse bilmesin olmurmu? Güler yüzlü maskemi takıp, gündüze merhaba diyeceğim, günaydın diyeceğim..
Bir sen bileceksin, birde ben.. Gözyaşlarımı kimse görmesin, bilmesin ,kanayan SOL YANIMI..
Hoşçakal.. Sırdaşım..
Yarın gece yine sendeyim, bekle beni emi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.