gönlümü omuzladım gidiyorum..
selam içimdeki kocaman yalnızlığa...sevmek hiçbir şeyi değiştirmiyormuş..sadece anlık heyecanlarla anlık mutluluklar veriyormuş...sevmek aslında hep acı çektiriyormuş.....bu hep de böyleymiş.....aşkın adını koyabilsek ...mutluulk mu?..yoksa tek acılarla yaşanan avunmalar mı?....arzuların hayallerin,binbir çeşit güzelliklerin düşlerini kurarken ne oldu hepsi silik bir mazi..yalın acı dolu hatıralar oldu..şimdi üzülsem neye yarar..gidenin arkasından bakakalmak öylece hüzünlenip geçmişe dalmak ..umut etmek mi yok ben geçtim artık umuttan..içimdeki sevdamdan.......sevmek istemiyorum artık hiçbir canlıyı...... hayal kurmak..ağlamak istemiyorum..yoruldum artık..tükendim...bu sevdalar tüketti beni...tam sevmişken tam mutlu olacağım derken....reva mı bu bana...yoksa yılların verdiği cezamı bu bana.....rüzgarla savrulurken düşlerim ..allak bullak oldu.....anlamsızlaştı herşeyim....masum kelebektim uçardım gökyüzünde....kanadımı kırdılar...beni benden aldılar .....şimdi o masum kelebek ölüyor sensiz....ne kadar uğraşsanda yaşatmak için kırıldı bir kere kanadı...dönmez artık geri....o masum kelebek yok oldu artık.....içimde sevgiler büyütmeyeceğim ..biliyorum gene mutluluk kapımı çalmadan sokagımdan gelip geçecek fırtınalarla...tufanlarla......artık dimdik duracağım hayatta kimseye boyun eğmeyeceğim ve artık kimseyi sevmeyeceğim...nasılsa onlarda yaz yağmuru gibi geçip gidecekler hayatımdan..sadece adları kalacak benliğimde...ne yüzleri nede verdikleri mutluluklar kalacak belleğimde.....işte bu yüzden sevmek mi ....sevilmek mi.....hiç birini istemiyorum..ben artık yeterim kendime......yüreğime.....umutluyum geleceğimden..çok şeyler başarabilirim savaşabilirim hayatla..artık çok güçlüyüm.....gönlümü omuzladım gidiyorum..geride bıraktıklarım artık elvada........