- 646 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Eğitim Öğretime Başlarken
Eğitim Öğretime Başlarken
Değerli anne babalar ve sevgili öğrenciler, saygı değer öğretmenlerimiz. Okulların açıldığı bugün hepinize kutlu olsun. Bu önemli günde, birçok bay ve bayan arkadaşlarımın telaşlı olduğunda biliyorum. Bu güzel günü unutmamak gerekir. Çünkü bugün okulların açıldığı ve öğrencilerimizin okula başladığı, ilk günüdür. Bir eğitimci olarak böyle günlerin ne denli heyecan yarattığını bilenlerdenim. Hele okula yeni başlayan çocukların anne ve babalarının heyecan yaratan seyrine doyum olmaz. Bu günün bütün çocuklarımız hayırlı olmasını diliyor ve okumanın öğrenmenin kutsallığının hiç bir zaman akıldan çıkarılmamasının bilinmesini istiyorum.
Çok değerli meslek taşlarımın öğretmenlerimizin de, onurlu bir görevi temsil ettiklerini de unutmamak gerekir. Öğretmenlik mesleğinin çok önemli olduğunu hiç bir zaman aklımızdan çıkarmamamız gerekir. İnsanı adam etme yerin okullar olduğu ve o okullarda da bu işlevin sahibi öğretmenlerin olduğu bilinmelidir.
Öğrencilerimizin hayata bilinçli bir şekilde hazırlanmasının büyük önem taşıdığı bu önemin, Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün öğretmenlerimizin için söylediklerini de unutmamamız gerekir.”Öğretmenle, bu vatan sizden fikri hür vicdanı hür nesiller ister” der. Ülkemizin gelişip kalkınması, eğitimli insanlarımızın yetenekleri ölçüsün de gerçekleşmiş, olur.
Değerli anne, babalar ve sevgili çocuklar: İlim ve bilim üretildiği yerin oklar olduğunu ve bu okulların medeniyetin gelişmesini sağladığını, bu gelişmenin öncülerinin de, laik ve demokratik cumhuriyetin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün izinden giden, çağdaşlık düzeyi çok güçlü olan öğretmenler olduğunu aklımızdan çıkarmalıyız.
Günümüzün bütün anne ve babalarla birlikte öğrencilerimize hayırlı olmasını diliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Mürsel Adıgüzel
YORUMLAR
okula başlayan tüm öğrencilerımıze zihin açıklığı diliyorum...
öğretmenlerimize düşen sorumluluk o kadar büyük ki aslında...şartlar ne olursa olsun savaş verilmesi gereken ve çok kutsal bir meslek...
her meslekte olduğu gibi yaptığı işi sevmeyen öğretmen dostlarımıza seslenmek isterim...ne olur başka mesleğe geçin sevdiğiniz daha verimli olduğunuz...çocuklarımız sizin vereceğiniz ilk öğretilerle hayata atılıyor, sonrasında size kalıyor okumayı sevdirmek...daha bir dikkatli olunmasını rica ediyorum...
bütün öğrenci ve öğretmenlerimize yeni öğretim yılı hayırlı olsun...
güzel bir konu ...teşekkür ederim...