- 1890 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ama Merhamet adil insanlara hastir.Ayrim gözetmeksizin.
Bu duyguda kayirma yoktur diye düsünüyorum.Isterse yedi kat yabanci olsun
isterse bir TV programinda seyrettigi üzücü bir olay olsun etkiler yüregi derinden.
Merhamet sahibi yüreklerin gönül gözüde aciktir genelde.
Ve gönül gözüyle bakilmadikca bir takim seylerin derinligine bakamaz insan.
O yüzden de duygu sömürüsüne dahi yenik düsebilirler.
Bu da kisinin acima duygusundan faydalanmayi saglar duygu sömürüsü icinde olan kisileri.
Merhamet adillige dayandigi icin kisi zaten ayird edebilir
zor durumda olan ile kendini acindiranin arasindaki farki.
YAZINIZA KATILMAMAK ELDE DEĞİL...GÜZEL BİR KONUYA TEMAS ETMİŞSİNİZ..TEŞEKKÜRLER...SAYGILARIMLA..
Merhamet çok ama çok farklı bana göre.Acıma da öyle.Birbirlerinden ayrılırlar.Herkes içinde acıma duygusu taşıyabilir.Ama herkes merhametli olamaz.Yazın etkiledi beni nedense.Merhamet kelimesinin bende yeri başkadır.Daha doğrusu anlamı diyelim.Güzel bir konuyu ele almışsın.Hoşuma gitti.Uzun zamandır ne şiirlerini ne yazını okudum.Kasten olmasa da sanırım denk gelemedim takip edemedim.Kalemine sağlık dost.Sevgiyle kal.ERen
hicbitmez
Allah nekadar yüce günahlari bagislamakta
Merhameti icinde tasiyan insanlarinda derin bir Allah sevgisi vardir.
Derin Allah sevgisi tasiyanlarin da dünyaya ve insana bakisi yaklasimi cok farkli.
tesekkür ederim degerli yorumun icin
sonsuz saygimla
Merhametin acıma ve sevme ile arasındaki fark irdelenmiş. Merhametin daha önemli olduğu anlatılmış. Düşünülür, tartışılabilir. Sonuçta galiba yazar haklı çıkar bence.
hicbitmez
sonsuz saygimla
Merhameti icinde barindiran her insan insana yapilmis olan haksizlik karsisinda susmayandir.
Yüregi susamaz.
Sussa vicdani ile karsi karsiya kalir kisiler.
Ve vicdanin sesine aldiris etmeyenler tüm insanlik adina tehlike olabilecek insanlardir.
Sevgili Serpil, ne güzel bir konuyu ele alıp yazmışsın. Tebrik ederim seni. Ben de sana tamamen katılıyorum.
Allah merhametsiz, kalbi taşlaşmış kişilerin şerrinden cümlemizi korusun.
İnsani duyguların en mükemmeli bana göre de merhamettir.
Sevgilierimle
hicbitmez
merhamet duygusunu yitirmis insanlardan
tesekkür ederim sevgili Emine
sonsuz sevgimle
hicbitmez
evet bu noktalamar konusunda eksikliklerim maalesef cok.
sonsuz saygimla
Merhamet bize has çok önemli değerlerimizden bir tanesi..konu seçimi ve tespitler gayet yerinde..sonundaki duaya ise
gönülden amin diyorum..tebrik ve saygılarımla
hicbitmez
evet inanan insanlara has cok önemli degerlerden biri merhamet.
tesekkür ediyorum
saygi ve selamlarimla
Çok güzel sürükleyici ve çok anlamlı bir yazı.Merhametten maraz dogar derler.Garanti merhametsiz insanlara duyulan merhamete karşı söylenmiş sözdür.
Yüreğine saglık canımsın
Yine çok güzel insanlık bağlarını güçlendirmek için yüreklere sunulan bir yazı .
Var ol Hiç Bitmez
Çok saygı ve sevgiler
hicbitmez
merhametsiz birine Allah merhamet eder dilerim affeder zalimligini..
tesekkür ederim canim benim
sevgilerimle
İnsani duygulardan merhameti işlemeniz çok güzel, kalbi katı ,merhametsiz insanlardan hep çekinmişimdir.
Merhamet, Rabbimizin rahmet sıfatının insanların kalbine koyduğu yansıması gibi, tebrikler, sevgilerimle.
hicbitmez
Allah cikarmasin hic birimizin karsisina merhametten yoksunlari insallah.
sevgilerimle