- 3156 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CANIMA......
DIŞARIDA BURAM BURAM KAR YAĞIYOR GİBİ. AMA NE KADAR ÇOK YAĞSADA HATTA FIRTINALAR KOPSADA, SANA OLAN SEVDAMIN ATEŞİ SÖNMÜYOR. ASLINDA NE KARI NE FIRTINASI AYLARDAN MAYIS, ÇOK SÜPER OLMASADA HAVA GAYET İYİ. AMA BENİM KALBİM ÖYLE HİSSEDİYOR. SADECE İÇİMDE SICACIK, İÇİMDE YAŞAYINCA GÜZEL, SIMSICAK, SANA OLAN SEVDAM.
SANA ÇOK ALIŞTIM, SENİ ÇOK SEVDİM. VE SENİ MİKEMMMMEL ÖZLEDİM. NİYEMİ? NİYESİNİ BENDE BİLMİYORUM. AMA YOK YA ,YOK BİLİYORUM. SEN BENSİN YA. SANA BAKINCA KENDİMİ GÖRÜYORUM. KÖRKÜTÜK SENİ SEVİYORUM.
ARKADAŞ ADINI ANMAK, SESİNİ DUYMAK, MSJINI OKUMAK, SENİN VARLIĞINI DÜŞÜNMEK BİLE BENİ, KALBİMİ, AKLIMI YERİNDEN OYNATIYOR YA. NEDEN ACABA? SANIRIMKİ BEN SENİ ÇOKTANDA ÇOK SEVİYORUM DA ONDAN.
ŞU ANDA BİLE AKLIM SENDE KULAĞIM MSJ SESİNDE. GÖZÜM MSJ SESİ KISIK OLAN TLFNDA. NE YAMAN ÇELİŞKİ BU ANNE? GÜNDÜZ HAYALLERİM, GECE RÜYAMSIN.
UZAKSIN ,GICIKSIN, MANYAKSIN ,ANLAYIŞSIZ VE BENCİLİN TEKİSİN. AMA BENDE KALKTIM ,KOCA DÜNYADA BULA BULA SENİ BULDUM. ŞİKAYETÇİMİYİM? YOOO DEĞİLİM. YANİ BAZEN EVET, BAZEN HAYIR….
SEN ÖYLE BİŞEYSİNKİ ÇÖZEMEDİM. YADA BENDE BİR SORUN VAR. GALİBA AŞKIM SORUN HEM SENDE, HEM BENDE. İKİ ARTI KUTUP GİBİYİZ DE KİM KİMİ YAKAR BİLEMEM.
SENİ YİNE ÇOK ÖZLEDİM YA....
SANDIMKİ BUNLARI YAZARKEN SANA OLAN HASRETİM DİNER. İÇİMDEKİ LER BU HARFLER GİBİ KAĞITTA BİR BÜTÜN OLUŞTURURSA BELKİ YÜKÜM HAFİFLER, SIKINTIM BİTER SANMIŞTIM AMA HIHIHIHI. AKSİNE SENİ DÜŞÜNMEK, SENİ YAZMAK, BENİ DAHA DA MAHVETTİ. YA ZATEN NE UĞRAŞIYOM Kİ . BEN İÇİMDEKİ SENİ ANLATMAYA KALKSAM, ŞU TEKNOLOJİ HARİKASI PC BİLE ÇÖKER YA.
YARIN BİR BAKMIŞSIN ÖLÜP GİTMİŞİM, SANA DOYAMADAN, SENİ KANA KANA YAŞAYAMADAN. KİM TELAFİ EDİCEK KALAN GÜNLERİMİ? KİM BİRDAHA SENİ BANA VERİCEK? KİM SENİ BEN KADAR SEVİCEK? KİM BENİ SEN KADAR BUNALIMLARA SOKUCAK? YADA KİM BANA SEN KADAR MUTLULUK VERİCEK? KİMSE…………
O HALDE KAHROLSUNLAR YA. HERKES KENDİNE BAKSIN. BIRAKIN ÖLDÜĞÜMDE İÇİM RAHAT OLSUN. GÖZLERİM KAPALI HUZUR İÇİNDE ÖLEYİM. YADA ÖLELİM. SENSİZ ÖLMEM……
SENLE İYİ OLDUĞUM ZAMANLARDA ÇOCUK GİBİYİM. NEŞELİ, ŞEN ŞAKRAK, ŞAKACI. İNSANLARI SEVİYORUM ,HERKESE İYİ DAVRANIYORUM. KÜS OLDUĞUM İNSANLARA BİLE SELAM VERESİM GELİYOR. ÇÜNKİ BEN MUTLUYSAM HERKES MUTLU OLSUN İSTİYORUM.
AH AMAN TANRIM BİRDE SENLE KÖTÜ ZAMANLARIMIZ VAR. İŞTE O ZAMAN KİMSE BANA YAKLAŞMASIN. HATIRIMI BİLE SORMASINLAR, ÇÜNKÜ MUTLU DEĞİLİM VE BEN MUTLU DEĞİLKEN DÜNYA YANSIN UMURUMDA DEĞİL.
İYİKİ VARSIN. TEK BENİM İÇİN DEĞİL HERKESİN İYİLİĞİ İÇİN İYİKİ VARSIN. İYİKİ BENİMSİN.
KENDİMİ AMANSIZ BİR HASTALIĞA YAKALANMIŞ Bİ ÇARE GİBİ HİSSEDİYORUM. AMA BEN SEN İSMİNDE BİR İLAÇ ALDIM. KANSERİ YENDİM. BEN ŞANSLI BİR KADINIM GALİBA. ÖYLEMİYİM?
BU ARADA BUNLARI YAZARKEN SANKİ YAZMIYORUMDA SEN KARŞIMDAYMIŞSINDA ANLATIYORMUŞUM GİBİYİM HA. ACABA BEN NORMAL DEĞİLMİYİM? YOKSA AŞIK OLUNCA NORMALİ BUMU? ASLINDA SANA SORMAK LAZIM HANİ SEN DENEYİMLİSİN YA. AMA YOK SORMAYACAĞIM NEDEN ÇÜNKÜ AKLINA GELMESİN ÖNCEKİ. UNUT GİTSİN HER NEKADARDA UNUTAMADIĞIN OLSADA.
YA ARKADAŞ BİLDİĞİM EN ÖNEMLİ ŞEY; SENİ ÇOK SEVDİĞİM. SEN VARYA YAŞAMAYA MECBUR OLDUĞUM BU REZİL DÜNYADA, VE BANA BİÇİLMİŞ OLAN BU BERBAT ROLDE GÜNDÜZÜME GÜNEŞ, GECEME AY GİBİSİN. VARLIĞIN, ORADA OLDUĞUNU BİLMEK, HİSSETMEK BİLE BENİM İÇİN BİR YAŞAMA NEDENİ.
SEN YOKSAN HAYATIN NE ANLAMI OLABİLİR Kİ?
SANA ŞAKA GELEBİLİR AMA BEN HİÇ, AMA HİİİÇ MUTLU DEĞİLİM. BEN SADECE MECBUR OLDUĞUM HAYATI YAŞAYIP, BANA BİÇİLEN ROLÜ OYNAMAYA ÇALIŞIYORDUM. HEP MUTSUZ HEP SORUNLU. AMA SONRA SEN ÇIKINCA KARŞIMA, HAYATIN BİR YERİNDEN TUTUNMAM GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNDÜM. VE BEN, SENDEN TUTUNMAYA KARAR VERDİM. TUTUNDUM TUTUNMASINADA DİKENLİ BİR ERİK AĞACI GİBİSİN YA. BİR ERİK YİYEBİLMEK İÇİN KAÇTANE DİKEN BATMASINA KATLANMAK LAZIM? KATLANIRIZ LAN.( KAÇ KİŞİYLE YADA KİMLE DEME? ESPİRİ ZAMANI DEĞİL...) KATLANIRIM ODA SORUN DEĞİL.AKAN KAN SENİN UĞRUNA OLSUN. BU CAN SANA FEDA OLSUN. AMA, ARADA BİRDE ERİK YİYEBİLSEK HİÇ FENA OLMAZ HANİ.
YA BEN SENİN KADAR KİMSEYİ SEVMEDİM. SEVMEYECEĞİM DE. İMKANSIZ YANİ SENDEN SONRASI DİYE BİŞEY YOK. YA SEN, YADA SEN. ODA OLMAZSA, YİNE SEN.
GÖZLERİNE BAKINCA DONMAMIŞTIR TÜM EVREN,
ELLERİNİ TUTUNCA YANMAMIŞTIRKİ TÜM BEDEN,
SIMSIKI SARILINCA CAN VERMEMİŞTİRKİ CANA BEDEN,
SANA ÖLMEMİŞKİ BUNUN GİBİ BEDEN .
NERDEN BİLECEKLER SENİ NASIL SEVDİM ?
NERDEN BİLECEKLER SANA NASIL YANDIM?….
BİRTANEM, CANTANEM, KARDELENİM, ÖMRÜMÜN MANASI, YAŞAMAMIN ANLAMI, SEVDAMIN GÖNLÜMÜN SAHİBİ YARİM SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM…….
YORUMLAR
Nerden başlıyacağımı bilemiyorum.keşke sevdalın olsaydım da yazdıklarına içimden yanan kor ateşi yüreğine sızdırabilseydim.O sevgine layik olabilseydim.İşte yaşamın unutulmayan birer yazgısıdır.Ne kadar içten bir yazılım ve hasret duyguları dizilmiş.
Yerin seni çektiği kadar ağırsın Kanatların çırpındığı kadar hafif Kalbinin attığı kadar canlısın Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç Sevdiklerin kadar iyisin Nefret ettiklerin kadar kötü Ne renk olursa olsun kaşın gözün Karşındakinin gördüğüdür rengin Yaşadıklarını Kar... sayma: Yaşadığın kadar yakınsın sonuna; Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün Gülebildiğin kadar mutlusun üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Sevdiğin kadar sevileceksin. Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın Bir Gün yalan söyleyeceksen eğer Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak. Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin işte budur hayat! işte budur yaşamak Bunu hatırladığın kadar yaşarsın Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun çiçek sulandığı kadar güzeldir Kuşlar ötebildiği kadar sevimli Bebek ağladığı kadar bebektir Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, Sevdiğin Kadar Sevilirsin,semek kolay değil,aşk dediğin basit değil işte.Yaşamın kara cizgisini sana çizdim çizebildiğim kadarıyla....
Sevgim sevgin olsun,sevgi ile kal,sevgilerimle...
Kelimelerle yaşam algılamalarını benzeşen farklı pistlerde duygu benzerlikleriyle dans ettirmişsiniz.
Aşk çok çeşitlilikte tarif edilerek başka tanımlarla iki kişilik dense de adaletli olunup karşısındakini de kendinde bulduğunda tek kişiliktir aslında…
Yazınız düşünde ders çıkarılacak tanımlarla dolu. Yüreğinize sağlık
ve
Yaşam herkese yaşam sevdasının getirilerinde gönlünce içinde acı olmayan mutluluk getirsin…
Saygılarımla
aşktaneymiş
İyi Günler...