- 1313 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİME...
SEVDAM, ÖMRÜMMMMMM,
BİR BİLSEN ŞU AN YANINDA OLMAYI NE ÇOK İSTERDİM. SANA SIMSIKI SARILMAYI KOKLAMAYI İSTERDİM. HANİ O UZAKTAN BEN BİRŞEY DEDİĞİMDE ÖPÜCÜK VERİYORSUN YA İŞTE O AN ÖMRE BEDEL.(HA UNUTMADAN O HAREKETİN BENDE TİK OLDU VALLA YAPAR OLDUM HEP)
BÖYLE OLMAK ZORUNDAMI BE KUŞO. BEN ÇALDIĞIN KAPIYI AÇMAK İSTEDİM. YEDİĞİN YEMEĞİ PİŞİRMEK İSTEDİM. SABAH KALKTIĞIMDA SENİ BULMAK İSTEDİM YANIMDA. ÇOK ŞEYMİ İSTEDİM? İLLAKİ ÇOK ŞEY İSTEMİŞİMKİ HİÇ BİRİ OLMUYOR.
LA Bİ DÖNÜYORUM ETRAFIMA BAKIYORUM İNAN BENDEN MUTSUZ BENDEN SIKINTILI İNSAN YOK LA. İNSANLAR NEDE GÜZEL YAŞIYOR, NE GÜZEL HAYATLARI VAR. BİRDE DÖNÜP KENDİME BAKIYORUM Kİ OOHOOO VAY ANAM VAY. TAM HAYATIMA RENK GELDİ,TUTUNUCAM ,İNADINA YAŞIYACAM DERKEN BİR BAKIYORUM Kİ O RENK SİYAHMIŞ MEĞER. AH ÖMRÜM AH KALBİMİN SIZISI PEKİ BEN NE YAPICAM SEN SÖYLE? ARTIK BENİM AKLIM ALMAZ OLDU. DÜŞÜNCELERİM DONDU RESMEN. SANA YAKLAŞMAK İSTEDİKÇE UZAKLAŞTIM. YOKSUN YİNE YANIMDA. HEP DÜŞÜNÜYORUM ACABA YANLIŞ YAPTIĞIM BECEREMEDİĞİM NEY? İLLA BİR EKSİKLİK VAR BELLİ AMA; NERDE YADA NERESİNDE BU UĞRUNA ÖLDÜĞÜM İLİŞKİNİN. ASLINDA SANIRIM Kİ BENİM HAYATIM EKSİK,BENİM YAŞANTIM UÇSUZ BUCAKSIZ UÇURUMLARLA DOLU. ARTIK ADIM ATMAYA BİLE KORKAR OLDUM. HER ATTIĞIM ADIM BENİ DİPLERE İTECEK SANIYORUM. NİYEMİ YİNE SENSİZİM YA ONDAN. OYSAKİ BU REZİL ALEMDE BENİM TEK TUTUNDUĞUM DAL SEN…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.