AH ŞU GELMELER VE DE GİTMELER
Ah şu gelmeler ve de gitmeler
Kimi gelir ansızın sonra da gider ansızın.
Kiminin de gelişi de belli olmaz gidişide.
Kiminin de gelişi de erkendir gidişide erken olur...
Kimi gelmez geldi sanır, yada sanılır.
Kimi de gelemez, öyle bir gider ki acılara garp olur gidişi
Sebep ararsınız cevap verecek muatabınız yoktur karşınız da
“O” cevap “hesap günü” ne kalmıştır.
Kimi de tam vaktin de gelir her neden ise gitmesi gerekiyordur gider.
Kimi de canını götürürken cananını da götürür yanı sıra!!
Kimi de yakar yıkar gider...
En acısı da geç gelip erken gidendir..
Böyle uzayıp gider gelmeler ve de gitmeler...
Gelen eğer sevdiğiniz biri ise,
Ne hoş olur karşılanması...
Gelişinin huzuru yüzünüzde , gözleriniz pırıl pırıl parlar ,
Dudaklarınız da mutluluğun tebessümü,
Elleriniz hala titriyor, kalbiniz onu görünce pır pır ediyor
Buluşmaya gideriken yaklaştıkça kalbinize (sakin ol) konutlar vermeye çalışıyorsunuz
Yanın da öylesine huzurlu ve de mutlusunuz durki bunun tarifini nasıl yazabilirsiniz, hissetmeniz lazım yaşayanlar bilirler... o da mutludur öyle söyler size sizde inanırsınız tabi
En doğal halinizle inanırsınız beden dilini okumaya çalışırsınız, ruh dilini okumaya çalışırsınız ,gözlerini okuyorsunuzdur...
Kendiniz göre yanılmıyorsunuz dur çünki o nun da gözleri de parlıyordur...
Gözler yalan söylemezi öğrendiniz.Okul da öğrendiniz, kitaplar da öğrendiniz, romanlar da öğrendiniz, büyükleriniz söyledi, bilimsel olarak yazıldı çizildi... ee geriyede size inanmak kalıyor yada hisleriniz size “İnan” komutu veriyor inanıyorsunuz...uçuşlardasınız hayatınız boyunca hep, korudunuz koladınız kendinizi, sınırlarınız vardı... bunu kimsenin ihlal etmesine asla izin vermediniz. Bu ömrü yaşarken doğaldınız, sosyaldiniz, aktif ve ataktınız...
Sohbet ettiğiniz konuştuğunuz, tartıştınız karşınız da ki insanlar sizin için hep tek cins ti öyle baktınız dünyaya...
Ne oldu da şimdi böylesine değiştiniz ? karşı cinsimi fark ettiniz!? neden olmasın geçte olsa farkettiniz olsun, yolun yarısını çoktan geçirmiş olsanızda farkettiniz işte “ne mutlu” size bunu farketmeden gitmekte vardı ebediyete şanslızınız!!
Sonra ne mi oldu? şöyle bir bakındınız etrafınıza ansızın ! uyandınız yada zorla uyandırıldınız o tatlı uykunuzdan “hani rüyaların en güzeli uyandığınızda da devam edendi”
Uyanmak ne acı her geçen gün yeni bir uykudan uyanmak ne acı!!
Sonra umut giriyor devreye “umut” ediyorsunuz yanılmış olma umutları ...
Sonra kalbinizden kırık cam parçalarının sesi geliyor, kulaklarınıza kadar uğulduyor, acıtıyor kanatıyor yüreğinizi ...
Aslında hiçbir şey bilmiyormuşsunuz.
Her yeni bir gün birşeyler öğreniyorsunuz...
Bugün öğrendiklerimizin dünü yok sayması çok kötü!!
Geç gelmişti çok erken oldu gidişi.
YEŞİLCE
YORUMLAR
Gelen eğer sevdiğiniz biri ise,
Ne hoş olur karşılanması...
Yeşilyeşil ne kadar doğru ve güzel bir yazı.
Tebrik ederim arkadaşım.
Sevgilerimle...
YEŞİLCE
YEŞİLCE
Tek kelimeyle nefis bir yazıydı okuduğum. Bu gelmeler ve gitmeler konusunu hiç bu kadar detaylı düşünmemiştim. Teşekkür ederim. Ömrümüzden neler gelir, neler geçer.. İnsanız nihayetinde başımıza gelen her şeyi kabulleniriz ne de olsa Allah'tan deriz çoğu zaman. Gidenlere de öyle ağlarız, sızlarız ama o da Allah'tan deriz eli kolu bağlı otururuz. Ama her gün bir umut doğar içimize yeter ki onlar bizden hiç uzaklaşmasın, gelsin ama hiç gitmesinler..
Teşekkür ederim bana çok iyi geldi yazınız. Çok beğendim. Sevgilerimle ve on puanımla..