SANAL KOMEDİ:))))
[ italik
Sanal dünyanın en gözde yıldızlarından biride hepimizin bildiği oyun salonları.Hiç tanıma
dığınız kişilerle oyun oynayabiliyor aynı zmanda sohpet etme imkanıda bulabiliyorsunuz.
Şimdilerde en çok revaşta olan oyunlardan biri de ’’okey’’
Taş toplama ,karıştırma ve dağıtma gibi sorun yok,
Kağıt kalem bulmaya puan tablosunu yazması için kimseye yalvarmak da yok:))
Üstelik kimse taşda çalamıyor:))))
En önemlisi bayanlar da artık kahve kültüründe yer alabiliyor.
Bu kahve biraz sosyeteleşmiş:))
mesela:’’Ortak’’ yok ’’ ortiii’’’
’’Selam’’ yazmak uzun iş, ’’slm’’ demek yeterli.
Yanılıpta yavaş oynarsan hızlı ol demek yerine ’’seri’’
Bir de bunun sinirli hali var ’’seriiiiiiiiii’’ diye.anlıyorsun ’i’ harfleri uzadıkça inceden küfür yemeye başladığını:))
Ya okeye dördüncü falanda aramıyorsun.Oooo hele bayansan oyuncu arama gibi derdin yok anında masan doluyor:))))
daha taşlarını dizmeden;
-slm
-nerden?
-evlimisin?
-msn varmı?
Nezaketen selam diyorsun.Hadi öteki sorularıda yanıtlıyorsun.Ama sonu gelmiyor...
-Nerde çalışıyorsun?
Cevap veriyorsun sanki karşısında sıcak bir çorba varmış gibi moda giriyor ’’’hımmm’’ diyor:))
’’anladım’’ demek istiyor her halde:)))))
Meslekler sorgulanıyor.Hiç ünvansız yok maşşallah ülkem ne kadar da gelişmiş.Ya doktor ya genel müdür yada fabrikatör:))))
İşi olmayanlar veya vasıfsız elemanlar hiç oynamıyor nedense:))))
Kimlik bilgilerini tıklıyorsun..
Yaşadığı yer:istanbul
Son mezun olduğu okul:lise
Mesleği:Mimar
Sektörü:ithalat ihracat
Lise mezununu mimar yapabilen, mimarıda ithalat yaptırabilen hünerli arkadaşlarımızda mevcut yani:)))))))))))
Evliyim dersen masada kimse kalmıyor:))))
Bekarım dersen taşları takip edemez hale gelirsin:))
Sessiz kalma yolunu deniyorsun :
-Uyuyor
-Bence konuşmayı bilmiyor
-Yok bence felçlidir parmakları işlev dışında olduğu için servis dışı kalmıştır
gibi yorumlar yapılıyor ..
Üstelik bayanların erkekleri tersleme gibi bir lüksü de yok.
Anında tehdit.
-Bak sus! karışmam yoksa..
Ya ne yapacaksa.. sanki masada yüz yüze oturuyoruz da kafama ıstaka atacak:))))
Çok çoğu küfür edersin çünki başka silahın yok sığınırsın iki kalitesiz kelimenin arkasına olur biter..
Neyse;
Bir gün karar verdim bayansan rahat yok diye erkek ismi aldım kendime:))
Oturdum bütün masa e ben de dahil olmak üzere bey:))))
Aradan iki dakika geçti..Argolar ,küfürler havada uçuşmaya başladı..
-Arkadaşlar ayıp olmuyormu
dedim..
-neden abi şurda hepimiz erkeğiz rahat ol
Evet ya ben erkektim:)))))sustum mecburen..
-Mesleğin nedir abi?
-kim benim mesleğim mi?
-evet abi
nerden alkıma geldiyse yapıştırdım cevabı kamyon şöförü diye:))))
Ooo millet hücum abi bizim hikayeler senin hikayeler yanında çerez gibi kalır:))) anlatsan abi susma be abi:))
(bir kere erkek moduna ve mesleğimin moduna girmiştim rahat cevap vermeye başladım)
-eyvallah koç ama burası yeri değil bir ara sahil başı kahvesinde hem oynarız hemde sohpetimizi ederiz icabında:))) dedim.
Allah ne kadar da sağlam bir delikanlı olmuştum:))))
Bir ara kendim bile inandım kafamı sallayışım bile değişti her ne kadar ojeli de olsa tırnaklarım ben ağır abi olmuştum bir kere:)))
neyse millet gülmekten kopuyor espiriler uçuşuyor..
Ve yine döndü dolaştı iş msn adresine geldi..
-Abi seni bir daha nasıl bulabiliriz msn adresini ver ekleyelim seni...
Ya ben şimdi iki dakika içinde erkek isminde nasıl msn bulacaktım:)))
Bir kere erkekte olmuştum kaçamıyordum hani erkekliğe sığmaz diye:))))
-Siz verin ben eklerim..dedim
tabi adresler tek tek yazılmaya başladı, ama yazıldığınla kaldı okumadım bile:)
Neyse beş dakika sonra ;
-abi nerde kaldı gelmedi senin adres..
-Msn de sorun var galiba açıyorum bir türlü açılmıyor dedim.
(yalandan kim ölmüş:)))
-Ben bir ara eklerim not aldım merak etmeyin canlar (dedim)
-delikanlı abim saol..(cevabı aldım)
:))))))))))))))))))
Neyse okey attım delikanlı bir şekilde kapanışı da ben yapmış oldum haliyle:)
-Koçlar canlarım ben sabah erkenden kalkıcam çıkmam lazım müsadenizle
-saol abim müsade senin bizi eklemeyi unutma yeter..
-Unutmam aslanım sen kafanı yorma hadi çıktım ben..))))))))))))))))))
sanal dünyadan bir kesit paylaştım sizlerle.Erkek olduğum ve kırk yaşında kamyon şöförü olduğum ne kadar doğruysa burdaki hayatta o kadar doğru arkadaşlar..
Ama şu bir gerçek bayansan sanalda da rahat yok gerçek yaşamında da rahat yok.
Yok arkadaş bize bu dünyada nefes yok:)))) ]
saygılarımla...
((((((((((((gülden)))))))))))))