- 883 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
"Sevgi Günü"
“Sevgi” her insanın en ciddisi olmayı hak eder. Çünkü insan “Sevgi” eylemleriyle ilgilidir. Kimse “Sevgi” ye yabancı ve tarafsız kalamaz. Zira “Sevgi” her insanın kendi tanımındaki özgür ifadesinin dile getiriliş tarzındaki içtenliklerinde yatar.
“Sevgi” günde farklı dillerdeki anlatımlarla ifade edildiği felsefesi içinde ki kuramsallığına karşın pratik olarak “Sevgi”yi “Sevgi”li ile paylaşmak yaşamın gururla yürekte taşınan kişiye özgü en yalın yanıdır.
“Sevgi” “Sevgi”liyle yaşanınca bir anlam ifade eder. “Sevgi”liler günü ilkbahar coşkusu gibidir. Bu anlamda “Sevgi”limizle ilişkide bedensel ve ruhsal istem çıkarlarımıza bağlı olmaksızın söylem ve eylemlerimizde yüreğimizin sesiyle duyumsadığımız “Sevgi” bizi mutlu edecektir.
“Sevgi” korkusuz bir ses olup içsel duyumlarını anlatım isteği “Sevgi”lisinin kollarında kendi gerçeğiyle yüreğinin öngörüsünü “Sevgi”lisi ile yaşamasıdır. Zira tip, renk, duruş, bakış ve gövdesi ayırt edilmeksizin bireyler kendi seçimlerindeki “Sevgi”lileri ile mutluluğu yaşamaları insan olmak adına yaşam haklarıdır.
“Sevgi” ve “Sevgi”limizle para, lüks, süslü salon albenilerindeki beraberlik gösterilerini sergilemeden güllerin özeneceği güzel duruşta “Sevgi”liyi sevmemizin güzelliği farklılığımız olmalıdır. Zira “Sevgi” “Sevgi”liyle yaşanır. Bu anlamdaki “Sevgi” sevdiğinin ayrıcalığı olmalıdır. Özlemin güzeli “Sevgi”liyi özlemektir. Hayatın tadı sabah gerinmelerinde ki “Sevgi”linin sıcaklığında günü yaşamaya başlamak olmalıdır. İşte bu “Sevgi” içimizdeki özgürlük kadar özeldir. Bu anlamda zarafetimize yakışan yaşamımız “Sevgi” dolu “Sevgi”limizle olsun ve yalnız Şubat ayındaki “SEVGİLİLER GÜNÜ” değil, HER GÜNÜMÜZ “sevgi”limizle bize yakışan “sevgi” dolu olsun…
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Ben de yazınız bir solukta okudum. Sevgi hayatımızın temel taşlarıdır. Yemek içmek ve su ve hayattır . Sevgisiz bir yaşam düşünemem.
VE özlemin güzeli sevgiyi özlemektir.Çok doğru ve yerinde bir sözcük.
T ek satın alınamyan şey sevgidir,sevmektir..
Bol sevgiyle dolu yaşamlara...
Bu anlamlı güzel yazıyı paylaştığınız için çok teşekkürler..
Bedri Demirpençe
Müteşekkirim olduğumu belirtmekten mutluluk duyuyorum.
Saygılarımla
Sevgi dolu satırlarınızı severek okudum. Sevmek ve sevilmek insanı mutlu kılan ve yaşama bağlayan bir ihtiyaçtır. Çiçeğin suya özlemi gibi, sevgi yürekte büyür, sevgiliyle serpilir.
Teşekkür ederim anlamlı ve güzel yazınızı paylaştığınız için. Saygı ve selamlarımla..
Bedri Demirpençe
Ve gerçekten Sevgi anne sütüyle başlayıp yaşam sürecinde sürekli yapılandırılan bir insan meziyetidir.Bu güzel ve anlamlı tanımınız için çok teşekkür ederim.
Saygılarımla