- 677 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ABD NİN KIRILAN GURURU....
ABD KABUL EDİLSEDE EDİLMESEDE DÜNYANIN BUGÜN İÇİN LİDERİDİR..OLAYLARA HEP KENDİ PENCERESİNDEN BAKAR,ÇÖZÜMÜ DE KENDİ MENFAATLERİ NOKTASINDA ARAR VE SONUÇLANDIRIR...
SON YAŞADIĞIMIZ, İRANA UYGULANAN AMBARGODA,TÜRKİYENİN TAVRI BEYAZ SARAYI OLDUKÇA RAHATSIZ ETMİŞ VE GİZLİ TEPKİSİNE NEDEN OLMUŞ GİBİ...HATTA ALTI AY ÖNCEKİ TEZİ OLMASINA KARŞILIK,İRANIN İMZALADIĞI BELGEYİ YETERLİ BULMAMIŞTIR...ÜSTÜNE ÜSTLÜK BAŞKAN OBAMANIN TELEFONDAKİ İSRARINA RAĞMEN TÜRKİYENİN RED OYU VERMESİ,ABD NİN GURURUNU KIRMIŞTIR...
GÖRÜNEN O Kİ,SÜREÇ G20 DE TAMİR EDİLEMEZSE,ÖZELLİKLE MEVCUT TÜRK HÜKÜMETİNİ SIKINTILI BİR DEVRE KARŞILAYACAKTIR ÖNÜMÜZDEKİ ZAMAN DİLİMİNDE...
ABD NİN ANKARA BÜYÜKELÇİSİ YENİ SEÇİLEN CHP LİDERİNİ KUTLADI VE BİR SAATE YAKIN GÖRÜŞME YAPILDI..SANKİ ABD YAPILACAK SEÇİM SONRASINA HAZIRLANIYOR GİBİ...HER HALDE BU TÜR AFRA TAFRALAR GÜÇLÜ DEVLET OLMANIN ŞANINDAN..
FİKRİMDİR Kİ,ABD MEVCUT HÜKÜMETTEN BİZAR..BİR FORMÜL ARIYOR KURTULMAK İÇİN..KARARINIDA VERMİŞ GİBİ,AKLINA YATMAYAN CHP-MHP KOLİSYONUN NE DERECE UYUM SAĞLAYACAĞI..
EY BENİM AZİZ MİLLETİM! SENİ HER TÜRLÜ KOMBİNEZONDA HESABA DAHİ KATAN YOK..NASIL OLSA PATLAYAN BOMBALAR,DÖKÜLEN ŞEHİT KANLARI KARARINI OLUŞTURUYOR DÜŞÜNCESİNDELER...GÖRÜCEĞİZ BAKALIM ÖYLEMİ...YOKSA BASİRET, FERASET GİBİ KELİMELER BU MİLLETİN GENLERİNDE Mİ?
NE SÖYLEMİŞLER...YAŞAYAN GÖRÜR...