- 1227 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Tek bildiğin gitmekti,gittin....
Yaz başıydı gidişin,takvimler mayıs ayının on sekiziydi.Tüm çığlıklarımı duymazdan gelip de,bana yalnızlığımı bırakarak,kapıyı sırtlarcasına kaçışın aklıma geliyor da yine de kızamıyorum sana.Aramıza bir dağ misali koyduğun gururunla söyle şimdilerde mutlumusun?
Yoksa sil baştan bensiz bir beyaz sayfamı açtın kendine?Hadi susma söylesene gerçekten beni unuttun mu?Yada bana oynadığın bu son oyunmu?
Sen bende ne kadar yüce oluşunu bilemedin.Bırak bilmeyi öğrenmeyi bile istemedin.Yüreğine sardığın büyük surları,tellerle çevirdiğinden,ben ne kadar da mücadele ettiysemde,kan revanla kalsamda, yinede sahip olamadım aşkına.
Oysa ben öyle bir hayat bahşetmek isterdim ki sana,tüm yıldızları ayaklarına dökmek ve bir çocuğun tebessümünde ki sadelikle gözlerinin içinde dalıpda boğulmak isterdim.Olmadı sevdiğim olmadı senden ve benden bir biz yaratamamak boğazımda yumru kalsada,tek bildiğim ama bir o kadar da istemediğim sensizliğin tam orta yerindeyim.
Yaz başıydı gidişin,şimdi ben sensizliğin en dibindeyim.Beni bilirsin yazları severdim ama unuttuğun bir şey daha var, herşeyi seninle yaşayıp da seninle yaşlanmak isterdim.Yaz başıydı gittiğinde.Beni yokluğunun sersemliğinde bırakıpda bir rüzgar gibi geçmişti Mayıs.
Aslında dünden ve geceden bellidir ya doğacağı güneşin yada yağacağı yağmurun,tesadüfen hayatıma girişinden belliydi aniden gideceğin.Aramızda bir düşman gibi duran bu bakış açımız hayata dair,yemin verilmiş söz gibi zamanı geldiğinde benimle alay ediyordu.Daha o gün anlamalıydım,benim sana erken senin ise bana geç kaldığını.
Şimdi biz neyiz kimiz bilyormusun sevdiğim?Savaştan çıkmış bir ülkenin öksüz çocukları gibiyiz.Korkunun ve umudun hiç bir anlam taşımadığı bir dünyada,bir şey bulduğunda neyi ne yapacağını bilmeyen çocuklar gibi.Ve elbet bizde bu aşkta büyüyecek,her şeyi başka bir aşka erteleyeceğiz.
Yaz başıydı gidişin,ama artık kış başlıyor sevdiğim.hoşnutsuzluğun kışı başlıyor.
Sert ve rüzgarlı bu kez.Ne çabuk geçti yaz ve mevsim oldu kış.Oysa yapacak ne çok şey vardı,ve ne kadar az bir zaman.Kış başlıyor sevdiğim,dikkat et kendine.Gözlerinin esrarını,usul şefkatini teslim etme kimselere,hiç bir şeye.
Upuzun ve sonu olmayan bir kış başlıyor sevdiğim.Ayrılığımızın kışı başlıyor.
Giriyoruz kara ve soğuk bir mevsime...
Sen bensizliğe bense sensizliğe,ve iyi bak kendine....
YORUMLAR
İçimi burkan bir yazı, bir mektup...
Her gitme, bir kaçıştır...Bazen en kolay yol olur gitmek...Tabi en kolay yolu seçerken, ardımızda ne bıraktığımızın farkında olmayız. Ya da biliriz de, bilmek işimize gelmez...Bencilce sadece kendimizi düşünerek gideriz...
Duygualrın kaleme dökülüşü güzeldi...Kışınız uzun sürmesin...
Sevgi ve saygı ile
HAKAN ÖZTÜRK
saygılarımla...