- 1977 Okunma
- 28 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Değerli Sevgi Hanım
Öncelikle “günün yazısı” övgüsüne layık görülen yazınız için tebrik ediyorum
Eskiden şöhret(!) olmak isteyen kızlar için meşhur, dayalı döşeli “rejisörün yatak odaları” vardı. Geçen ve zamanla ve değişen ortamla birlikte tabiri caizse her taraf “rejisörün yatak odası” gibi oldu. Sanırım yüzdeye vurursak o zamanın kızlarının şöhret(!) olma yüzdesi zamane kızlarının şöhret(!) olma yüzdesine göre bir hayli düşük kalır sanırım.
Zaman çok kötü, çook
Her kız, öykünüzün kahramanı “Meliha” gibi şanslı olamıyor.
Tekrar tebrikler, saygılar, selamlar
Sevgi Salman
Çok teşekkür ediyorum...Sevgi ve saygı ile
Ağyar
Pardon kaşınız gözünüz karamıydı, pot kırmayalım sonra, aman ha :-)
Kendinize iyi bakın, selamlar
İlk parağrafta tutup elinden çekiyorsun okuyucuyu... " Bu öykünün kahramanı sen değilsin. Ama okudukca göreceksin ki : onlardan birisi mutlaka sen olacaksın"...Haklıda çıkıyorsun.... Önce sevdiriyorsun öykünün kahramanlarını... Sonra uçurumun başına getiriyorsun... Tam okuyucular " YAPMAAA" diye hop oturup hop kalkarken...!!!!!
İşte o zaman senin özelliğin devreye giriyor. Onları uçurumdan çekiyor, üstedik birde ödüllendiriyorsun. Okuyucu "OH BEE" derken, sende kıs kıs gülüyorsun.
Sizin akıcı üslubunuzun yanında , tarzınızda bu işte...
Kutlarım Sevgi Hanım... Çok bilinmesine rağmen değer verdiğim bir atasözü vardır "ALTININ DEĞERİNİ SARRAF BİLİR"
Selam ve saygılarımla....
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Yazımı güne taşımaya katkısı olan arkadaşlarıma, dostlarıma çok teşekkür ediyorum...İyi ki buradayım, iyi ki sizler varsınız...Hepinizi seviyorum...
Sevgilerimle... Hayırlı cumalar...
N. B. Ç.
Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Sevgili Sevgi Hanım.
Anlatımın, sade dilin, kurgulaman, akıcılığın çok güzel.
Kutluyorum başarını. Tebrikler...
Sevgiler.
aynur engindeniz tarafından 6/25/2010 8:38:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Yine özgün bir konuyla karşımızdasınız.Kutlarım.Fazla söze gerek yok;öykün her şeyi anlatıyor zaten.Kutlarım.Devamnı bekliyorum.
Selamlar,efendim...
ayhansarıkaya tarafından 6/25/2010 7:12:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi kardeşim, kutluyorum, güne gelmeyi hakeden bir çalışmaydı.Sevgi, saygı ve dualarımla.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Kutluyorum gerçekten.Hakedilmiş bir yazı.Usta bir kalemmm Mavideydisevgi... Tebrikler ablam...ERen
Sevgi Salman
Güne gelen yazını ve seni kutlarım sevgili arkadaşım. Sevgilerim çokça...
Sevgi Salman
Sevgi Salman
sevgili sevgi hanım hikayenin bir cümlesininde bile eleştircek birşey yok. hikaye etme, dili anlatımı herşeyi güzel. sadece konu biraz daha özgün olabilirdi.
sevgilerimi gönderiyorum..
lidya tarafından 6/24/2010 11:54:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Sizden çok iyi dersler alacağımdan kuşkum yok.Elimden gelen budur.Beğenen okur, beğenmeyen okumaz sevgili Lidya...
Herkesin kendine has farklı tarzları vardır.Benim tarzım da bu...
Sevgilerimle...
ayhansarıkaya
Burada kendimizi geliştirmeye geldik.Tabiki hatalarımız olacak.Eleştirileriniz bence " benmerkeziyetcilikten" uzak olsa daha yapıcı olur gibime geliyor.
Dört dörtlük yazar değiliz maalesef.Bir kaç kişi hariç.Onlar zaten kaf dağında görüyorlar kendilerini.
Buradaki düşüncelerimden dolayı sakın bana kırılma.Dobar dobra konuşmayı severim.Bir atasözü vardır:Çok bilen çok yanılr diye.Neyseki bizler az bilenlerdeniz...
Sevgilerimle...
lidya
sevgiler..
Aynur Engindeniz
Sevgili Sevgi Hanım, gerçekten güzel yazıyorsun. Okutuyor yazdıkların kendini. Ama ben hep ne derim, ya hiç yazılmamışı yaz, ya da daha önce yazılanı hiç yazılmamış bir biçimde yaz.
Ayhan abi, bu sözleri senin söyleidğine inanamadım. Sen ki, kimseyi kırmamaya gayret gösteren, şair ruhlu, eleştiriye açık bir adamsın." İyi yazan bir kaç kişi var, onlar da kendini kaf dağında görüyor" polemiğini sana yakıştıramadım doğrusu. Senin ne kadar eleştiriye açık olduğunu en iyi ben bilirim. Umarım, konu uzamaz. Kimse de kırılıp küsmez.
Sevgilerimle.
ayhansarıkaya
Ben burada sayın hemşerim lidyanın yorumuna yanıt verirken,Sevgi'yi kolladığımdan değil. Hiç kimseye karşı taraflı davranmam.Yarın Sevgi'yi de fırçalayabilirim.Geçenlerde Aysel Aksümer'i fırçaladığım gibi.
Yalnız bazı arkadaşlarımdan ricam,bizim gibi çömezlere eleştiri yaparken özel mesajla hatalarımızı ve eksiklerimizi söylesinler.Zaten binbir zorlukla bir şeyler üretmeye çalışmaktayız.En ufak bir rüzgardan nem kapabiliriz.İlerde iyi bir yazar olduğumuzda allah kısmet ederse o zaman bütün eleştirilere açık olacağımızı sanmakyım.
Yalnız sizin huzurunuzda söylüyorum:hemşerim lidya,yorumunun tamamını sansürlemiş.Lütfen yazarda aynı düşüncelerini bizler daha iyi anlayacağız ne demek istediklerini...Bak o da benim hemşerim.Burada birbirimizin sözlerinden kesinlikle kimse alınmasın...
İyi yazan bir kaç kişi var, onlar da kendini kaf dağında görüyor"bu sözlerim sizlere değil.Muhatapları kendilerini biliyorlar...
Sonsuz sevgilerimle...Selamlar...
hayatın öteki yüzünü okurken
insan kendisini kaptırıyor eyvah ne oldu ne olacak diye
allahtan meliha söz dinleyip kendini hayatın
bu yüzünde tutup mutluluğu yakaladı....
melihaya sevindik ama hayatın içinde
meliha kadar şanslı olmayan bir çok insan var maalesef...
yine çok güzel bir yazı kaleme almışsın arkadaşım...
çok beğendim yüreğin dert görmesin.
her dem sevgi ve saygımla...
Sevgi Salman
Engin kültür ve düşün birikiminizi satırlarda okunur güzelliklerle bize aktarmanız takdir edilirliğe ve alkışa değer.
Önemi öyküyü okumaktan öte yaşam adına çıkarılması gereken derslerle dopdolu…
Yüreğinizdeki sevgi yolunuzu aydınlatsın
Saygılarımla
Sevgi Salman
Sevgi ve saygı ile...
Bir solukta okunabilen harika bir öyküydü..kuvvetli bir kalem..tebrikler..
Sevgilerimle
Sevgi Salman
Günümüzde bir çok genç kız ve genç hanımın düşebileceği bataklığı, hassas bir şekilde işleyip, öyküleştirmişsin arkadaşım.
Gerçek zannedip, daralmıştım, iyi ki rüyaymış, sevgilerimle.
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Ya bunlar hayal değil de gerçek olsaydı. Zaten gerçekten bu durumda olanların da, o pisliğe bulaşmaları bu tür kandırmacalarla olmuyor mu? Çok güzel bir kurgulama ve anlamlı mesajlar içeren bir yazıydı. Aslında bu yazı romana kadar da gider..
Tebrik ederim Sevgi Hanım.
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Sevgi Salman
içimizinden birilerinin öylküleri hep böyle başlamıştır
hep böyle
her mahalleden bir deli birde hayalleri uçuyk gençler hep çıkmıştır...
ibretle okuduk
ben aslında topuğundan vurulmuş bir kız beklyordum ))))
her halde başka zxamana...
sevgilerle dostum
Sevgi Salman
İnsanın başına herşey gelebiliyor değil mi?
Sevgili arkadaşım çok teşekkür ederim...Sevgilerimle
İnsanların kaderlerinin düşünmeden atacakları bir adımda ya da karşı tarafının kötü bir hareketinde olabileceği gözler önünde.. Gerçi hayaldi ve şanslıydı kızımız ama.. Bir mektup nelere malolacaktı. Yazıp verirken deşifre edileceğini nerede bilebilirdi ki..
Ama çok anlamlıydı. Beğenerek okudum. Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Yaşamdan kesitler. Çok güzeldi. Bazan adam sandığın adamlar, ciğeri peş para etmez yaratıktan başkası değil aslında; ama gel gör ki, herkes meliha kadar şanslı da olamıyor. Meliha şanslı kişilerden olduğu için çok sevindim. Güzel bir yazıydı kutlarım Sevgi....
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
sayfasına girip okumaya başladığınızda ......ekrandan bir el iki yakanızdan tutar içine alır...... işte öykünün içindesiniz....yaşarsınız.....tam içinde kaybolmuşken aynı eller sizi aldığı yere bırakır.... işte o zaman....bir şok.....geçirirsiniz.....geçen bir şiirinde... aynı duruma düştüm..... telefonu aldım.... kutlamaya başladım...bana demezmi hayır abi o bir kurguydu....diye....ben yazılarını okurken sürekli sobeleniyorum.....işte yazmak bu değilmi.....dolu ve çok keyifli bir kalem....saygılar kardeşim.... kalemin elinde daim olsun....saygılar
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgilerimle...
Evet!Yaşamın içerisinden somut gerçekleri yazmışsınız.Farklı yaşamların,insanlar üzerindeki etkisini çok güzel vurgulamışsınız.Bir tarafta yoksul bri genç kızımız,diğer tarafta cılız burjuvazinin kendini beğenmiş şımarık çocuğu!
Meliha kızımız,bu şımarık çocukta ne bulduysa bilemiyorum tabiki,aşık olmuş.Sonrasında malum.Karşılıksız aşkın gençler üzerinde yarattığı tahribat,neler yaptırmış neler.Bu durumu yazmakla toplumun içinde bulunduğu sıkıntıları da su yüzüne çıkarmış oluyorsunuz.Çarpık bir toplum,kendi fertlerini nasıl da yutup yok ediyor değil mi?
Neyseki rüyaymış da,rahatladım.yoksa yazık olacaktı Meliha'ya...
Velhasıl güzel bir sosyal konuyu irdeleyip bizlere öykü olarak sunmuşsunuz.
Kalemin daim olsun.yüreğine sağlık SEVGİ. S evgi dolu selamlar...
ayhansarıkaya tarafından 6/24/2010 12:51:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Herşey insanlar için, Rabbim herkese iyi günler göstersin...
Sevgilerimle...
Şükür ki hayalmiş.Ve dinlemiş arkadaşlarını.Bu hikaye aslında başlı başına bir mesaj.Harika yazmışsın ablam.Her zamanki gibi bir solukta okudum.Yüreğine emeğine sağlık.Sevgiyle kal.ERen
Sevgi Salman
KEŞKE O YAŞLARDA KIZLARIMIZ İLERİSİNİ GÖRME YETENEĞİNE SAHİP OLABİLSELER, KEŞKE KÖTÜ NİYETLİ ERKEKLER OLMASA...
SEVGİLERİMLE...