YALNIZSINDIR
Bazı anlar vardır yaşamak istemezsin yalnızsındır.Kaçmak o yalnızlığı parçalamak için elinden geleni yaparsın. Ne yaparsan yap köşene çekilip yine yalnız kalacaksındır.Yalnızsındır çünkü...
Telefonların çalmaz arayanın soranın olmaz. Sonra uğraşmazsın da kabullenmek zorunda kalırsın yalnızsındır. Herkez gitmiştir yıkık dökük parçalarını sana bırakıp gitmişlerdir. Kırık kalırsın ardından. Telefon çalışını özlersin kulağın ordadır yada zili beklersin çalmaz yalnızsındır. Yalnızlık acıdır, acıtır. Terkedilmiş bir şehir olursun. Issızlığında kaybolursun, ağıtların bile sessizleşir yalnızlığında kimse duymaz. Hatıralarını dahi unutursun umutsuzlaşırsın. Sonra yavaş yavaş alışırsın mecburiyetten. Bir kalemin olur, bir kağıdın zehrini akıtırsın mürekkebiyle kalemin defterine.
Bomboş kareleri doldururken bi an durursun etrafına bakarsın. Yine sessizdir, ıssızdır odan bir damla gözyaşın süzülür yüzünden ateş gibi dudakların serinler bakarsın YALNIZSINDIR...
YORUMLAR
İçerik olarak güzel bir yazı.Duygularını güzel bir şekilde aktarmışsın kağıda.
Fakat yalnız kelimesini "yanlız" şeklinde yanlış kullanman göze batıyor.Yalnız kelimesi en çok yazım hatası yaptığımız kelimelerimizden birisi.Edebiyatla uğraşmayan sıradan bir vatandaşın bu hatayı yapması mazur görülebilir ama edebi alanla ilgili ürün vermeye çalışan bizler, bence bu tür hatalara düşmemeli, örnek olmalıyız..
yalnız kalmak bazen iyidir..böylece kafanı dinlemiş,herşeyi gözden geçirmiş olursun...
ama neden şuan yalnızım diye de düşünmek gerek..yanımızda kimse yoksa hatanın bi kısmı da bizde değil midir?ve neden başkaları arasın diye bekliyoruz?
neden biz aramıyoruz?yalnızlık kader değil ki!kendi seçimi insanın...
salıcakla kalasın..
yalnızlık da güzeldir...
sezen aksu'nun dediği gibi bi şarkı tut radyoda yada bi kitap oku mutlaka iyi geliyo...
yalnızlığından keyif al derim acemice; ama kalabalıklara karışmayı da ihmal etme.
affına sığınarak...
çoook güzel günler diliyorum...