- 760 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İstenirse
Evrenin doğal döngüsü hareketli. Birbirlerine sevdalı gün ve gece bile yılda iki defada olsa birbirlerine eşitlik sevdalarını yaşarlar. Mart ayının yirmi birinde birbirleriyle eşitlenen gün ve gecede dolu, dolu bu eşitlik sevdasını yaşarken bizlerde aynı eşitlikle birbirimizin dostluklarını ve sevdasını uzayacak gün güzelliklerinde yaşama sansını sergileyelim.
Edinilmiş gerçek bilgilerimiz ve deneyimlerimizle şüpheciliklerimizi, toplumsal korkularımızın getireceği fırtınalardan uzak ruhumuzun çırılçıplak gerçeğinin öngörüsünde eşitlikçi ve asil ruh duruşlarımızın eşitliklerinde özgürce yaşama cesaretini gösterelim.
Bu dünyada yaşayan milyarlarca insanlardan birileri olarak birbirimize asla benzeşmeyen göz bebeklerimiz ve parmak (izi) dokusal çizgilerimizin aynı olmayışını bilmemize karşın bu benzeşmeyen gözlerle birbirimize bakışarak ve benzeşmeyen parmak izlerimizle tenlerimize dokunuşumuzdaki sıcaklıkla birbirimizi anlama güdülerimizi benzeşen ortak akıl ve ruhsal duygularımızla süsleyelim. Hayallendiğimiz yaşam sansını kendimizden esirgemeyelim. Bir uzayan bir kısalan geceye inat kızıl gün batışı güzelliklerinde sevdalarımız sarmalasın bizleri...
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Yine çok güzel ve farklı yazı dizinizi keyifle okudum. Yaşadığımız dünyada milyonlarca insan var ve hepimiz ayrı karekter ve yüzlere sahibiz. Ama yazdığınız gibi yaşama şansını ve bir uzayan ve kısalan geceye inat kızıl gün batışını kaçırmayalım ve hayatın güzelliklerini görebilelim.Ve hayatı dolu dolu yaşamalı ...
Kutluyorum..Sevgilerimle..
canandemirel tarafından 6/22/2010 10:38:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bedri Demirpençe
İçsel düşününüzle bu değerlendirmeniz çok mutluluklu…
Mutlulukta bu evrende insana yakışan bir zarafettir.
Zarafetinize teşekkür ederim.
Saygılarımla
"Gün batışı güzelliklerinde sevdalarımız sarmalasın bizi..." Amin diyorum tüm dileklerinize...
Sevgi ve saygım ile
Bedri Demirpençe
Yaşam adına selamlıyorum
Saygılarımla
Çok güzeldi dileklerinize katılmamak mümkün değil.. Sevgi dolu, dostça ve insanca.. Teşekkürler güzel paylaşımınız için. Zevkle okudum her zaman olduğu gibi. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Bedri Demirpençe
Öngörü ve değerlendirmeniz insanı mutlandırıyor.
Saygılarımla
Bedri Demirpençe
Kutsal olan değerler bir emek ürünüdür.
Selamlamak yakışan olur.
Saygılarımla