Hayal -Et
hayal et. bir sene sonra 5 gün önceyi hayal et.
bir pasta var önümüzde. üzerinde 1 mum var. mumun loş ışığı hafiften yüreğimizi ısıtıyor. gülümsüyoruz içimizden geldiğince. öyle fazla insan yok çevremizde. sessiz, huzurlu.
hayal et. bir sene geçmiş üzerinden. ve sen beni hala ilk gün ki kadar çok seviyorsun. ve ben sana ilk gün ki kadar bağlıyım. mutluyuz çok. geride kalmış bir senenin acı tatlı hatıraları geçiyor aklımızdan bir bir. adını koyamadığımız bir aşk var ortada. anlam veremediğimiz duygular. biliyoruz ama. biliyoruz işte birbirimize söyleyemesek de. sözcüklere dökemesek de ne kadar güzel bir duygu olduğunu anlıyoruz.
hayal et. gece oluyor. şöminenin alevi yavaştan sönüyor. . insanlar gidiyor ve biz baş başa kalıyoruz seninle. ilk gün ki kadar yakınız hatta daha fazlası. dokunuyorum ellerimle yüzüne saçlarına. kokun her zamankinden daha çok esiyor bir rüzgar misali burnuma. tenin her zamankinden daha pürüzsüz ipek bir gecelik gibi..
hayal et. inanıyorsun bana tüm varlığınla. biliyorsun hiç bitmeyecek bu. işte bu kez bulduk birbirimizi. bu kez doğru. bu kez gerçek.
hayal et hadi durma canlandır kafanda. sen ve ben. uyuyorum yanı başında. sen saçlarımı okşarken çoktan en güzel rüyalarıma dalıyorum.
hadi hayal et. seni seviyorum...
*by.Eris Seda Sürekçi
29.04.2010
20:25
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.