BAŞIMA GELEN EN KÖTÜ OLAY
YILLARDAN 2002, ben ortaokulda 7. sınıfa gidiyorum çocuklukya işte kızlarla her bir araya gelişimizde "ben şanslı olsaydım zaten erkek doğardım" deyip duruyoruz. Hafta içi her gün annem 7:30da kaldırır. Kahvaltımı yapıp 8:00 de de okula giderim. Bir gün sabah yine 7:30 sıralarında annemin salondan kapıyı tıklatıp "canan hadi kzıım kalk artık" demesiyle uyandım.Uyanır uyanmaz kalktığımda ne göreyim kıyafetlerim değişmiş, saçlarım çok çok kısalmış şaşkınlıkla belki uyku halidir dedim ve hemen lavobaya koşup, elimi yüzümü yıkadım aynaya baktığımda ise aman Allah’ım bir de ne göreyim ben erkek olmuştum. bu nasıl olmuştu inanmak istemiyordum ,yüzümü tekrar tekrar yıkayıp yine yine baktım ama hala aynı. saçlarım tamamen kısalmış, kaşlarımda bi kalınlaşma, sesimde bi kalınlaşma, hatta hafif bıyık ve sakallanma bile vardı.Ne yapacağımı bilemedim bunun mantıklı bir açıklaması olmalıdı ama aklıma hiç birşey gelmiyordu. aileme nasıl neyi anlatacaktım bana inanmazlar beni tanıyamazlardı bile lavobadan kimseye gözükmeden çıkıp evden kaçmam gerekiyordu.yavaşça kapıyı açtım ohh kimse yoktu hemen hızlı hızlı gitmeye çalışıyordum ki babam birden yatak odasından çıkıverdi çok telaşlandım ne yapacağımı bilemedim babamsa tedirgin ama öfkeli bir şekilde bağırdı hırsız var diye. hemen annemde mutfaktan elinde bir bıçakla geldi yanımıza ,hayır hayır durun ben canan kızınız durun durun diye bağırdım ama yok inanmıyorlardı inanmamakla birlikte yanlış da anladılar annem hemen kızıma bişey mi yaptın yoksa dedi ve odama koştu kimseye göremeyince daha da çok bağırmaya başladı kızımız yok ne yaptın kızımıza nerede o diye. babamsa bu kızgınlık ve öfke ile aldı annemin elinden ve tam karın bölgeme sapladı bıcağı. öyle bir acı çektim ki gözlerimi yumdum ve bağırmaya başladım o an öleceğimi sandım. birde bi kapı açılma sesi duyuldu ve o ses de ne "canan kızım hadi kalk artık geç kalacaksın okula" gözlerimi bi açtım ohh allahım hepsi bi rüyamış hemen kalkıp aynaya baktım herşey aynı ohhh dedim kız olmak ne güzel bişey ya da şöyle söyleyeyim allah nasıl yarattıysa o güzeldir...
YORUMLAR
RABBİM GÜZELDİR,YARATTIKLARI DA GÜZELDİR.RABBİMDEN DOLAYI YARATILANLARIN KUSURLARINI HOŞ GÖRMELİYİZ.
SELAM VE DUALAR..