- 1299 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Seviyorum Türkiye'm...
Ben evrenin doğan güneşini, geceye uzanan şehlalı bakışını, karanlığı yaran hilalini, gökyüzünün papatyaları olan o güzelim yıldızları, sabahın ezan sesini, ezan sesine karışan her dilden kuş seslerini sevdim. Ben günün şafak söküşünü, kumsalda gün batımını, kar örtüsü altında hala dik ve onurlu ülkemin o yüce dağlarını, halay tepili ovalarını, sevda kokulu yaylalarını,hazan ıslağı sokaklarını sevdim.
Son baharların bahtı üryan ağaçlarını, ilk baharların renk, renk çiçeklerini, yaprağını, dalını, ara mevsim sevgililerini 25. saatlerde odamın camlarına şiir gibi vuran ilham kaynağım ıtır hüzmeli yağmurları, havayı, suyu, toprağı, rüzgarı ve her şeyden çokta insanını seviyorum Türkiye’min.
-Bizler Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi M.Kemal’in ilke ve ülküsünü son nefesimize değin yüreğimizde yaşatacak ve yolundan gideceğiz.
-Geleceğimiz her şeyimiz olan gençlik için bu güzide ülkeyi hedeflerine taşımakta azim ve kararlılığımız daima artarak sürecektir.
-Doğadaki her canlıyı, yaratandan ötürü ayrım yapmadan sevmek en temel anlayışımız olmalıdır.
Yolsuzluğun, haksızlığın, hırsızlığın,yoksulluğun,çifte standardın dahası ülke ve ülkü bilincinin giderek zayıfladığı günümüzde;Çanakkale’nin geçilmezliğinin destanını yazan Gazi M. Kemal ile Vatanı uğruna yedi düvelle kahramanca savaşmış yiğitlerin,nene hatunların,tüm vatan sevdalısı şehitlerimizin adını şükranla yadediyoruz.
Son 30 yıldır çoğalarak,binlerce yuvanın yıkılmasına sebebiyet vererek,kan akıtmağa devam eden,hain terörün bir an önce sonlandırılmasında ve de Türkiye’mizin kalkınmasında güçlü ve kendine yeten bir ülke olabilmesinde,müreffeh yarınlar adına en etkin görevlerin,yönetimdeki idarecilere düştüğünü belirten Ulu Önder’in bir vecizesi ile selam olsun hepinize.
İdareciler tatbik edenden
İcra edenden
Karar verenden
daha kuvvetlidir.
Diliyorum ki herkezin bu vatan için yapmak istedikleri en mükemmeli yakalamak adına olsun .
En mükemmeli başarabilmekte önce kişisel,sonra toplumsal duyarlılık ve çalışma ile mümkündür.Azim ve kararlılığımız asla tükenmesin.
.
YORUMLAR
Geçmişe özlem duyarak seviyorum artık..Oysa aydınlık günler gelecekte olmalıydı..Ülkemin gelinen noktası beni kaygılandırıyor..
ATAM
Neler yaptık Atam
Neler bilir misin?
Sadeleştirdiğin dilimizi unuttuk
Kimimiz İngiliz, kimimiz Arap
Avrupalı olduk, Atam Avrupalı.
Okulların dar geldi, Atam dar
Tekke ve Zaviyeleri açtık.
’’Çalışkansın dedin’’
Yorulduk, Atam yorulduk
Milleti dilenci yaptık
Kömür, şeker dağıttık
Sahilleri sattık, Atam sahilleri
Güvenliğimizi sorarsan,
Coni’ye havale ettik
Sınırlarımız tarumar
Çanakkale’den az,
Sakarya’dan çok,
Şehit verdik, Atam şehit
Kurtuluşu masal,
Lozan’ı hezimet saydık
Ali Kemalleri kahraman yaptık
Avrupalı olduk, Atam Avrupalı
Yaptıklarımız ortada...kutladım selamlar
ahmet umut tarafından 10/20/2012 11:24:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kankam sen bir harikasın... Bu ülkeyi sevmeyen ölsün...
Bu yazını bu ülke için ölen şehitlerimize adıyorum...
Kalemin daim olsun...