- 822 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mayın Patlamasaydı
Daha başlamadan unuttum sana yazacağım şiiri,oysa ben sana neler biriktirmiş dim mühimmat dolu sırt çantamda. Kokunu buralardan nasıl hissettiğimi tarif edecektim.
Hezil çayında kuşlar bana neler anlattıysa bende sana anlatacaktım…
Sevgimi bir bir yazarak izine geldiğimde bir temmuz akşamı seni uzaktan seyredip, uykumda saçlarımı okşayan beyaz ellerini mahsun bakışını selvi boyunu sana Ankara’da o gece nasıl aşık olduğumu korkmadan yazacaktım..
Can alan ocaklara ateş salan Kahrolası mayın patlamasaydı.Tüketmeseydi umutlarımı mutlaka anlatacaktım şiirim’le sana...Ambulans beklerken yazacağım şiiri düşünmeye başladım çünkü acılarımda seni düşününce acılarım son buluyordu başladım aklımdakılerı tekrarlamaya ama olmadı Ankara yazdım Kocatepe cami oldu ,Ben dedim cenaze namazım kılındı, Koku diye başladım et kokusu oldu,rüzgar dedim göz kapaklarımdaki taş parçaları oldu ,aklım karıştı iki satır şiir yazamadım sana...
Ben sana şiirimi sessizlikte yazacaktım burada çok ses var her yer ana baba günü gözlerimi açamadım korktum bir daha seni göremem diye çok korktum canım çok yansada hucum yeleğimin sol cebine götürdüm elimi şükürler olsun fotoğrafın duruyordu…
Biraz rahatladım çünkü sadece benim yaralandığımı öğrendim, korkma bişeyin yok dedi arkadaşım ,ama ben biliyordum sağ bacağım dizimin altından kopmuştu görev dönüşü sana mükemmel şiirler yazacağımı düşündüğüm için biraz pişmanlıkla büyük konuşmamayı öğrendim…
Allahın izniyle diye başlamayan her cümlemin hata olduğunu anladım … Artık şiiri yazsam da seni bidaha görebileceğimi zannetmiyorum ben sana koşarak getirmek isterdim şiirlerimi ama olmadı nasip değilmiş…
Hiç’de önemli değil hayallerim sona ermiş bacağım kopmuş gözüm kör olmuş bunların ne önemi var ,önemli olan VATAN SAĞOLSUN… Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun…
Alper KARAKOÇ
YORUMLAR
Can dost, gercek sevda icin cok mü önemlidir ki fiziksel varlık.Yokluğu kabul edemezmiş beden bır organı kaybettiğinde ve varmış gibi hissedermiş insan, o parça olmasa bile.Siz, sizi farklı hissettiren sevdanızı vucudunuzdaki birer parça gibi gördüyseniz eğer asla engellemez diger durumlar ona sevda şiiri sunmaniza.Ne olur yanlış anlamayın, kızmayın...Boyle bilmeden konuşuyor demeyin.Biliyorum çünkü yeni evlendiklerinde bır trafik kazasında bütün vücudu felç olan bır arkadaşımın eşi O'nu oyle cok seviyordu ki, arkadaşımdan ayrılmadı,hayatını geçirmeye devam etti ve o kadar mutlular ki.Ruhları bır, sevgileri herseyi tamamlıyor.İnanın ruha es bır kisi bulunduğunda diger seyler cok boş ve engel degil.Engelleri yıkınız, kendi yarattığınız, ne olur...
Paylaşımınız icin teşekkür ederim kendi adıma.
Selamlarımla
GC7
Harika bir yazı göz yaşlarıyla okudum .Umutların söndüğünü düşündürmüş yaşananlar
fakat umut herzaman olmalı ve de vardır..
Kutlarım bu güzel paylaşım için..
Alper Karakoç
Saygılarımı sunuyorum değerli şairem...