- 816 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EY BU MİLLETİN EVLATLARI...
Size sesleniyorum.
Statünüz ne olursa olsun sözüm zat-ı alinizedir..
Lütfen, neyse bu sorunlar yumağı, çözün..İktidardakiler, muhalefettekiler el ele verin...Gizli savaşı gündemden kaldırın,çok ama çok yorulduk...
Bu vatanı biz kolay yurt kılmadık..
Dış güçlerin gazına gelmeyin..
Unutmayın ki bizim kötümüz elalemin iyisinden bin kere aranandır...
Bugün 73 milyonuz..Türkü,Kürdü,Arabı,Lazı,Çerrkezi vs ile biriz..Bir olmalıyız..
Kızmayın ama yaşadıklarımız samimiyetten uzak davranışlarımızdır...Kısaca samimi değiliz...Ama mutlaka samimi olmalıyız....
Aklımızı başımıza toplamalıyız..Unutulmasın ki İktidar mücadelesinde yönetimi ele geçirenlerin karşısında mutlaka en az yüzde ellilik bir muhalefet olacaktır..Demokrasinin gereği budur..Demokrasi farklı düşünerek birlik olabilme sanatıdır...
Lütfen asgari müşterekleri belirleyin ve uzlaşın..
Gücünüzü birbirinizde yok etmeyin...
Bu aziz Milleti daha fazla üzmeyin.
Unutmayın terör kaos ortamlarında tavan yapar....
İktidarı,muhalefeti,asker,sivil bürokrasisi lütfen sonu felaket olan bu gidişi durdurun...
Ey bu milletin aziz hukukçuları..Hukuka lütfen at gözlükleri ile bakmayın..Evrensel hukukun olduğunu unutmayın..Çok komik hallere düşüyoruz..Madem Devletimiz hukuk devleti, onu öylece yaşatın...Yaşatın ki Milletimiz birinci sınıf milletler liğinde kalsın..
Gün Çağdaş uygarlığı yakalama günüdür..Türkiyeyi ve ulusumuzu yükseltme günüdür..
Milletimiz mahallelerde kavga etmiyor..Kardeşçe yaşamaya gayret gösteriyor...Bu kadar olumsuzluklara rağmen..Lütfen daha fazla sabır sınırlarını zorlamayın..
Milletimiz adildir...Bir tarafı iktidara getirirken mutlaka diğer bir tarafıda yakın zamanda iktidra getirecektir...Sabırlı olun ama onun gibi adil olun..
Gençlerimize acıyın...Düşünün bu güne dek kaç milyon istihdam,terörle mücadeleye gitti...Kahvehane köşelerine mahkum etmeyin onları.Diplomalı işsizler ordusu oluşturmayın...Gurur abidelerimiz, bütün bu olumsuzluklara rağmen ülkelerini çok seviyorlar,seve seve canlarını verecek kadar..
Ey aziz Milletimin yönreticileri, bilgelikle olaylara bakın göreceksiniz ki bu ülke kabuğuna sığmıyor..Önünü açın,korkularınızı yenin ve güvenin, hiç bir zaman pişman olmayacaksınız.
Gerçek Ergenekon aziz ulusumuzu Dünya Milletler ailesinin en şerefli ülkesi yapmaktır...
Gerçek Dindarlık can kardeşini her haliyle;anlayabilmektir, sevebilmektir..
Gerçek İlericilik Çağdaş Uygarlığın üzerine çıkmaktır...
Bunun pırıltılarını görüyorum....