- 493 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
denemelerim1
Sen en değerlimsin
Bu günde dünü arattı güzelim, hasretin, hasretin ve yine senin hasretin.
Olmayacağım diyorum sırılsıklam âşık ama gönlüme laf geçiremiyorum ki Aşkım.
Biliyorum seni sıkıyorum, sana nefes bile aldırmıyorum hep seni düşünüyorum, beni bağışla aşkım seni çok seviyorum.
<bir kuş oldum hani en heybetlisinden yükseklerde uçan kartal misali,
Ne kadar muhteşem değimli, işte o sana olan aşkımdır uçup durur yükseklerde bir tanem. Kuşların kalbide heyecanlanınca durur mu aniden acaba. Hani uçarken ansızın ve yere düşer mi?
Korkum mutlulukların en muhteşemini yaşarken bende düşer miyim sonsuza dek bilmiyorum aşkım. Öyle bile olsa sen her şeye değersin güzelim.
Mucizeler
Öyle olaylar yaşadım ki anlatılması gayet zor ve imkânsız aynı seninle yaşadıklarım gibi.
Muhteşem doğuşlar yaşadım mesela her sabah güneşin doğması gibi, Bir bebeğin doğması, Bir çiçeğin açması gibi.
Yılarım geçti dolu, dolu her gün ayrı bir yaşantı ve her gün bir mucize idi benim için.
Aynı seninle yaşadıklarım gibi.
Hiç fark ettin mi gökyüzündeki yağmurun yağışını bir birlerine dokunmadan yere kavuştuklarını, ben fark ettim, ya sen.
Yalnızca sevgi
Her gece barakamın önüne gelen bir tilki vardı o güzel bakışlı.
Beni beklerdi işten barakama gelinceye kadar. O mükemmel yaratık
Saat kaç olursa olsun beklerdi hiç karşılık beklemeden.
Beni görünce uzun, uzun bakar ve yavaşça çekilirdi barakamın kapısından
Hızlıca koşar ve karanlıkta kayboluverirdi o güzel hayvan.
Onu doyuracak bir aş da vermedim Onu tehlikeden kurtaracak bir şeyde yapmadım
Aslında
Uzaktan da olsa hayranlıkla sevgiyle baktım yalnızca ona
YORUMLAR
değerli arkadaşım yaşadıkların .hissettiklerin çok güzel duygular bunlar .içten gelen ..
seen bildim bileli böyle duygusal böyle içtensin ..hiç değişmeyen aynı kubilay değerli arkadaşım hep böyle kal ..
zaten bu yüzden kızına da duygu adını verdiğini biliyorum .:):)her daim sevggiyle kal hiç tükenmesin duyguların :):)