- 1592 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Soruyorum Size Şehitler Ölürmü ?
Yıl 1974 Türk,Kürt ayrımı yapmaya çalışan aslında Kürtleri temsil etmeye layık olmayan hatta isminin bile yan yana anılamayacağı PKK
Cani Apo Öcalan tarafından kurulmuş sözde direniş örgütüdür.
1974 yılından 2010 yılına kadar çokça duyar olduk ’’ŞEHİTLER ÖLMEZ’’ Çokça Türkü,Şiir yazıldı bu olayların üstüne...
Peki şehitler ölür mü ?
---------
Bakara 154
Velâ tekûlû limen yuktelu fî sebîli(A)llâhi emvât(un)(c) bel ahyâun velâkin lâ teş’urûn(e)
Diyanet İşleri MealiAllah yolunda öldürülenlere “ölüler” demeyin. Hayır, onlar diridirler. Ancak siz bunu bilemezsiniz.
Allah cc Ayeti kerimesinde buyurduğu gibi ’’ Hak Yolunda Ölenler Şehittir Ölü Değil Diridir ’’
----------
Mevzu edindiğim konu ise tamda bu safhada meydana çıkmaktadır. Şehitlerimiz ölmüyor Ama birçok aile ocağı sönmektedir.
İmralıda beslenen leş kargası 2010 yılında bile herkese kafa tutmakta ve siz dediklerimi yapmazsanız şehit sayıları artacak saçmasıyla tehtit etmektedir.
Peki TÜRKİYE ne kadar güçlü ?
Bir gecede Kandili, Hakkurk ve ismini saymaktan utanç duyduğum sözde yönetimlerinin oluştuğu bölgeyi tarumar edebilecek güçte ve kuvvettedir.
Peki bunu neden yapmıyoruz?
Bizler inancı tam manda ve himaye kabul etmeyecek kadar yüce bir milletiz.
Dünya devletlerini Çanakkaleden geçirmeyerek duruşumuzu kudretimizi göstermiş bir milletiz.
Onun bunun toplamasıyla meydana gelmiş parasal yönden yabancı devletler tarafından desteklenen kapımda bile beslediğim itten bile değersiz olan
bir it sürüsü bize ne yapabilir ki...
11 şehit verdik bir gün içerisinde... 19 leş aldık PKK dan...
İstediği zaman bütün kudretiyle Dünyaya kükreme gücüne sahip ülkemiz hala neden durmaktadır.
Biz Dadaşların söylediği sözü genellemeye almak istiyorum...
’’ Dadaşlar Çıkmayalı Dağlara Dağlar Mesken Oldu Çakallara ’’
Türkiye Cumhuriyeti Devletinin 1000 yıldır mesken tuttuğu dağlar nasıl olurda üç beş çapulcuya kalır nasıl olurda bulunduğumuz yerde cephe savaşı olmadan Şehit ediliriz...
Şimdi şu sorulama cevap aramaktayım yazımı okuyan herkesten sorularıma cevap vermesini rica edeceğim.
*Geçtiğimiz gece (19.06.2010) askeri birliğe yapılan saldırı hakkındadır.
*-*4 dağın ortasına menzilde olan bir bölgede karakol olması nekadar doğrudur ?
*-*Saldırıya uğradığı zamanda Türkiye Cumhuriyetinde sadece o birlik mi saldırıya karşılık verebiliyor ?
-Bir bölük uçakla, helikopterle pkk itlerinin arkası sarılamıyormu ?
-Biz bukadar acizmiyiz ?
*-*Saldırı yaptıktan sonra kaçan o it sürülerini havadan takip edebilecek imha edebilecek askeri birliğimiz yok mu?
*-*Bu saldırıyı dışarıdan bir Ülke yapmış olsa nekadar kayıp veririz ?
*-*Türkiye Cumhuriyeti’ni yönetenler bilmezler mi ki ;
Bizler manda himaya kabul etmeyiz.
Bizler ayaklandığımız zamanda bütün düşmanlarımızı kendi kanlarında boğacak kudrete sahibiz.
Bizler PKK vs bütün düşmanları Devletimizin bir hareketi ile ininde öldürecek güce sahibiz.
Bizler OHAL ilan edildiği zamanda Kürt vatandaşlarımıza birşey yapmayacak kadar onurlu bir milletiz.
Bizler yıllarca bu topraklarda kardeşçe yaşamışız yaşamaya devam edecek akıl ve izan’a sahibiz.
Bizler istenildiğinde ’’Şehit’’ vermemek için tüm malımızı mülkümüzü verecek kadar asil milletiz.
Bizler istenildiğinde tek vücut tek yumruk olabilecek düşünce ve yolda ilerleyen milletiz.
Şimdi ’’ ŞEHİTLER ÖLMEZ,VATAN BÖLÜNMEZ ’’ deme vaktidir.
Şimdi ağlama zamanı değil Hükümeti, Muhalefeti,Sivil Toplum Örgütü olarak tek yumruk olma zamanıdır.
Şimdi şehit verme değil Pkk leşlerini çoğaltma zamanıdır.
Şimdi Kürt temsilcisiyim diyen Kalleş APO nun alt edilme zamanıdır.
Şimdi Dağda yaşayan itleri inlerinde boğma zamanıdır.
Açılım deyipde bu itleri dağdan indirip insan olmayacaklarını bile bile onları affetme zamanı değildir.
Affedilmeyi isteyen gelsin teslim olsun.Unutmasınlarki Türkiye Cumhuriyeti onları koruyacak kollayacaktır. Can almak hiç bir zaman sorun çözmeyecektir, aksine sorun çıkaracaktır.
Açılıma gerek kalmamıştır.
Bizler Türk,Kürt,Laz,Çerkez bir arada yıllarca yaşamasını bilen milletiz. İt sürülerinin affedilmezi açılım olarak görülmemelidir.Mehmedimi öldüren anamızı ağlatan
it sürüleri cezalarını çekmelidir.Dağa çıkma yolunda olanlar ise iş sahibi edilip akıl izan sahibi insanlar tarafından geri çevrilme çalışması yapılmalıdır.
Kürtler memur olabiliyor,arkadaşım kürt ise Türkiye Cumhuriyeti’nde rahatça yaşıyorlarsa açılımsız bunlar olmuşsa bu devam edecektir. Meydanlarda Apo,Apo diyen millet biliçsiz ve izansızdır.
Anaları ağlatan her kim olursa olsun zalimdir.Ocakları yıkan her kim olursa olsun kancık ve kalleştir.
Yediği kaba dönüpte pisleyen ne kürttür nede insandır. Ve birgün mutlaka cezasını çekecektir.
Sözlerime son vermeden önce şunları dile getirmek istiyorum.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ ; Bağımsız, Dinine bağlı, Vatan Topraklarını üç beş çapulcuya vermeyecek kadar yüce milletten oluşmaktadır.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’Nİ bölmeye kimsenin gücü yetmez.
Yeter ki... BİR OLALIM....
Saygılarımla
Şair-Yazar ~ Emin Aktürk
YORUMLAR
Birlik ve beraberlikte daha çok kenetlenmeliyiz
asla siyasi bir amaç güdülmemeli
bu milletin bütün ferleri seslerini tepe noktasına yükseltmeli
Osmanlı devletmizin prçalanma dönemindeki olaylar tıpkı aynısı... Vatan bölünmeye doğru sürükleniyor...
aman dikkat...
duyarlı yüreğinizi kutlarım üstadım
selam ve saygılar...
şehitlerimize Allah^tan rahmetler niyaz ediyorum...
akturk_emin
akturk_emin
Bireysel tepkileri geniş kitlelere yayıp örgütlenme zamanı geldi artık..kuduz ite insanca davranırsan döner seni ısırır,ona anlayacağı dilden ders vermenin zamanı geldi.bizim atalarımız doğuda rus ve ermeniye karşı milis güçler kurup savaştı batıda yunana ingilize fransıza yetmedi anzaklara karşı savaştı.1.dünya savaşında 11 milyonduk kurtuluş savaşında 13 milyonduk şimdi hainleri saymazsak 70 milyonuz.ağlama sızlama yerine,siyasi düşünceleri de bir kenara koyup,ülkesini seven herkesin her partinin artık tek yürek olma zamanı gelmiştir..daha nereye kadar ne zamana kadar..güneydoğudaki her belediye pkk ya hizmet ediyor.önce bunları bertaraf etmeli.sonrasında çocukları sokağa salıp polisi taşlatan yakan yıkan yağmalayanları halletmeli.dağdakileri ordu halletsin.hükümete gelince artık oy kaygısını bırakıp tüm uluslararası alanda gerekeni yapmalıdır..bizim halkımız filistinlilerden daha mı önemsiz ki onlar için kıyametler koparıldı da şehidimin ailesinin kapısını açan,milletvekili ve bakan yok..neden peki?..amerikada ikiz kulelere yapılan saldırının ardından.Bush aynen şunu söylemişti;Ya bizdensiniz ya değilsiniz..bizde bunu hem içeride hem dışarıda yapmalıyız..
Sevgiler genç kardeşim..duyarlı yüreğinden öpüyorum..
Bedewi tarafından 6/20/2010 5:04:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
akturk_emin
ve tek yumruk olurken boş çığılklar atmak yerine VATAN için en iyisini düşünüp adımlarımızı o düşüncenin eşliğinde atma vaktidir...
ruhları şad olsun şehitlerimizin....