başımız saolsun
Bütün gazetelerde şehit haberleri hepimiz çok üzgünüz.11 askerimizi toprağa verdik hepimizin başı sağ olsun.Yıllardır terörle mücadele veren bir ülkeyiz bunla yaşamayı çok güzel öğrendik şehitlerimizi vatan sağ olsun diyerek uğurlamaya alıştık.Söz vatan olunca akan sular durur herkes allah allah nidalarıyla koşturur vatan sever bir milletiz heyecanlıyız duygusalız hiç sormayız nereye gidiyoruz diye şimdi olduğu gibi.Bu şehit edilen askerlerimizi nasıl gönderdiniz ne kadar eğitim verdiniz bir çoğu okulu yetirmiş elinden kalemi bırakıp vatan borcu diye koşarak gitti.Bir kaç aylık eğitimde sadece silah tutmayı anca öğrenmişlerdir .Bir çoğu anasının babasının gözüne baktığı binbir emekle zorlukla umutla büyüttüğü çocuklardı.Vatan borcu nasum borcu deyip askere gönder sonrada bütün emeklerin bütün umutların sönsün şehit anasısı şehit babası oldun diyerek teselli etsinler.Hesabını bile soramazsın sen benim çocuğumu nereye gönderdin neden gönderdin benim oğlum o dağlarda nasıl savaşır onlar gibi 6 yaşında taş almadı eline polis taşlamadı 15 yaşında molotof hazırlayıp otobüs kundaklamadı 20 sinde dağa çıkıp karokol basmadı sizin verdiğiniz 4 aylık eğitimle onlarla nasıl mücade eder bile diyemezsin vatan sağ olsun dersin susarsın.Bizim çocuklarımız önce allaha sonra devlete emanet bağış değil bunlar emanet bizler nasıl gönderiyorsak onlarda sağ salim bize geri dönmeli askerlik bizim için nasıl namus borcuysa onlarında bizim çocuklarımı sağsalim olarak geri göndermek onların boyun borcu BAŞIMIZ SAOLSUN !!!!!!
YORUMLAR
Burada benim de kafama takılan çok önemli bir nokta ele alınmış : Bu gün Elazığ'daki karakol baskınında şehit olan askerimiz, henüz geçen ay askere gitmiş. Dün Şemdinli'de şehit olan askerlerimizden birinin de on beş günlük asker olduğunu duydum. (Doğruluğundan şüpheliyim.) Bu, gerçekten olmamalı. Gönüllü bile olsa, terörün olduğu bölgelere acemi askerler, hatta profesyonel olmayan hiç bir asker gönderilmemeli. Eğer gönderiliyorsa, bu çok önemli bir hata. Herkesin görebildiği bu hatayı, yöneticiler nasıl görmez ?
Doğruysa eğer, en acil çözüm bekleyen konulardan biri, bence bu.