Tasmanı alda git...
( not : yazının kürt halkıyla alakası yoktur,pkk ya yazılmıştır…)
köpeksin/iz…
sahibinin attığı kemikle sevinen ve onun her dediğini yapan köpek.
boşuna haktan, haksızlıktan, insanlıktan dem vurmayın.bize ikinci sınıf insan muamelesi yapılıyor demeyin.bir kere daha ispat ettiniz ki siz insan değilsiniz. köpeksiniz ve köpek gibi muamele edileceksiniz.
uzatılan bütün elleri geri çevirdiniz. sabrımıza,tahammülümüze sırt döndünüz.
tüm yapılan yardımlara kardeşlik planlarına ihanet ettiniz.
birileri önünüze kemik atarken çıkar-a-madığınız sesinizi korkakça,kalleşçe,haince bu vatanın evlatlarına karşı çıkardınız.Türk-Kürt-Laz-Çerkez-Dadaş…ayırt etmeden kuduz dişlerinizi batırdınız.
köpekleşmenin tarihinde yerinizi alacaksınız.mecliste bağıran büyüklerinizle !!! beraber.
akıttığınız kanda boğulacaksınız layık olduğunuz şekilde.
şimdi size kemik atanlar bir gün atmayacak sizin kemiklerinize göz dikecek ve siz yine gelip kucağımıza oturacaksınız.
yakındır.
çok yakın.
şimdilik can havliyle havlamaya devam
ve kemik gevelemeye.
layıksınız…
tasmanı tutan ele selam söyle….geliyoruz….
YORUMLAR
Ben, köpeklere bile hakaret sayarım bu benzetmeyi. Nice köpek vardır ki; sadık, bebeklere saldırmaz, masuma saldırmaz, hele kendine iyi davrananı, taş atmayanı asla ısırmaz. Ben bu hainlere, nankörlere, bebek kaatillerine benzetebilecek bir hayvan tanımıyorum ! Başka herhangi bir varlık da tanımıyorum doğrusu.
Onları destekleyenler, kendilerinin haklarını savunduğunu sananlar ve içimizde maske ile dolaşan iki yüzlüler de anlasınlar artık. Yoksa, aramızdan atmanın sırası hiç de uzak değil. Bizi buna mecbur etmesinler. Sonra, kendilerini cennetten kovulmuş zannedecekler, farkında değiller. Bir daha da rüyalarında göremezler aramızda yaşadıkları huzuru, güvenceyi.
Kaatili destekleyen, haini sanunan da onlar kadar haindir, kaatildir, bilmiş olsunlar.
Fikret TEZAL tarafından 6/20/2010 4:38:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne tuhaftir ki tepkisiz kaliyor tepki dolu olaylara insanimiz ve abarti dolu yolda ilerlemeye devam ediyor.
Kardes oldugumuz topraklari 30 seneyi askin bir zamandir kötülüge sürükleyen (beyinsiz) insan toplulugu kardesce yasam yerine eline silah alip daglarda yedigi ekmege tükürmeyi ögreten
ve
dava dava deyipte neyin pesinde oldugunu kendileri bile bilmeyen
ve
dis düsmanlarin Türkiyeyi bitirme cabasina alet olup masalik yapan "pkk" anlami bile ne oldugu bilinmeyen örgüt adi altinda sinsice hareket eden bu mahlukalr yine yakmaya devam ediyor canimizi..
Aslanlarimiz analarinin alnina kina yakip kurban dedigi en basda gönüllü olarak vatana yolladigi yigitlerimiz gözyasinda yüzüyor suan..
Allahim bu vatani bu sekilde heba etmeye calisanlarin er gec verecektir cezasini
ve kanimiza dokunan bu davranislarin hesabi yine er gec sorulacaktir inan bana yüregi vatan sevgisi dolu Sair.
Yüregimiz yanik
bir yanimiz eksik
söylenecek o kadar cok sey varki köpeklik kimligi bile az gelmis tarife
yuh olsun bu kimliksiz mikroplara...YUH olsun....
Atam diyorum bazen Atam,
Atam uyan da sehitlerinin kaninda yüzen nice nice sehitlerin hesabini sen sor yine, soracak kimse kalmadi !
Nar-ı Çiçek tarafından 6/20/2010 1:37:58 PM zamanında düzenlenmiştir.