- 573 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KANDAN BESLENEN KRAVATLI HAİNLER
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
KANDAN BESLENEN KRAVATLI HAİNLER
Ey Yüce Millet
Yüceliği hatırla...
Onbir şehit verilmiş... Kimin umurumda?
Küçüğünden büyüğüne; beldesinden ilçesine, köyünden vilayetine kadar her yere bakalım... Her yeri elekten geçirelim...
Onbir şehit vermişiz...
Sanki birinin eline çalı batmış...
Sanki birinin burnu kanamış...
Bir futbol takımın ilk 11’i kadro dışı kalmış olsaydı bütün televizyonlar sabahlara kadar program yapardı. “Futbolda deprem.” Feryatları ortalığı ayağa kaldırırdı.
Bu millet neyle uyutuldu…
11 Şehit ve “Gık.” Yok…
Köpekler aç kalmasın diye Birisi internetten yardım talebinde bulunmuş... Yardım yağmış beyler, yarım yağmış hanımlar....
Bu köpeklere verilen kıymetin kaçta kaçı; onbir şehit verildiği gün vatan evlatları için hissedildi....
Kaçak- göçek yollara halı serenlerin umurunda değil zaten...
Hava koridorunu (Öyle ya; yüksüz eşeklerin bile zor yürüyebildiği kayalıkların tepelerine ağır silahlar nasıl konuşlandırılır?) ihanete alt yapı hazırlayanların umurumda bile değil.
Hava koridorunu kontrol etmekle mükellef olanlar, bugün kaç şehit vazife ihmali nedeniyle bayrağa renk oldular? Bu konuda hiç vicdan muhasebesi yapan oldu mu?
Havayı kontrol etmekle mükellef olanın ne kadar umurunda vatan evlatlarını şehit olmaları?
Havadan; habersiz ve izinsiz sinek bile uçamaz beyler... İzinsiz arı bile uçamaz hanımlar...
Bu kan kusan silahların sevkine, gelişine, hainin maşası ellere ulaşmasına göz yumanlar nerede?
Yasama, yargı, yürütme aynı şekilde davranmalı deniliyor.
Doğrudur...
Yasamanın vazifesi kanun yapmaktır.
Yürütmenin vazifesi uygulamaktır.
Yargının vazifesi; yanlış olan yasa dışı olan faaliyetleri tespit edip cezalandırmaktır.
Şimdi kendi kendimize soralım;
SİLAHLAR GÖKTEN ZEMBİLLE Mİ GELİYOR?
SİLAHLAR YERDEN KAYNAK SULARININ ÇIKTIĞI YERDEN Mİ FİŞKIRIYOR?
O MEHMETÇİKLERE KARŞI KULLANILAN MAYINLAR, TUZAKLAR, BOMBALAR HANGİ YOLLARDAN VE HANGİ ÜLKELERDEN GELİYOR?
HANGİ ÜLKELERE AİT SİLAH YAKALANIYOR?
SİLAHLARIN SAHİBİ OLAN ÜLKELERLE NE GİBİ TİCARİ ANTLAŞMALAR SÖZ KONUSU?
BU SİLAHLARIN MENŞEYİ BELLİ OLDUKTAN SONRA ANTLAŞMALAR İPTAL EDİLDİ Mİ?
DÜNYA KAMUOYUNA BUNLAR RAPORLAR HALİNDE SUNULDU MU?
İSRAİL İSRAİL DENİLİYOR…
OLUK OLUK KAN AKTIĞI ZAMAN ANTLAŞMALAR İMZALANMADI MI?
HALEN O YAPILAN ANTLAŞMALAR NEDENİ İLE YAHUDİNİN HAZİNESİNE BİZİM PARAMIZ AKMIYOR MU?
YURT İÇİNDE BU KADAR SİLAH VE MÜHİMMAT NASIL GİREBİLİR?
BİR GÜNDE BUNUN ÖNÜNE GEÇMEK MÜMKÜN DEĞİL Mİ?
YAKALANMAKLA SİLAH TÜKENİYOR MU?
Neden, neden, neden?
İhanette sıralama yapılmış olsaydı;
Silahların geçişine göz yuman mı; o silahlarları vatan evlatlarına karşı kullananlar mı? Birinci sırada yer alırdı?
Siz söyleyin bunların hangisi daha fazla hain?
Fakat dedik ya beyler KİMİN UMURUNDA....
NUTUK ATMAK KOLAY,,,
Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez...
BUNU YÜCE ALLAH BÖYLE BUYURMUŞ…
MİKROFON ELİNDE OLANLARA KALSAYDI ŞEHİTLERİN YAKINLARI DA BİR AN EVEL ÖLSEDE HEPTEN DERTTEN KURTULSAK OLMAZ MIYDI?
AKSİ DÜŞÜNÜLÜYOR İSE;
SİLAH GEÇİŞLERİNİ BİR GÜNDE BIÇAK GİBİ KESİNİZ.
Kim bu oyunun içinde, bu ihanetin içinde ise; teşhir edip gereğini en seri şekilde yapınız…
ONBİR ŞEHİT VERMİŞİZ…
Akşam şehri dolaştım...
Bütün birahaneler hınca hınç doluydu..
Tepinen tepinene...
İçki kırla gidiyor,
Kimin umurunda beyler...
Oluk oluk kan akmış, kimin umurunda?
Silahların geçişine göz yumulmuş kimin umurunda?
Eşeklerin yürüyemeyecekleri dağların, kayalıkların tepelerine ağır silahlar konuşlanmış, baz istasyonları yada rulo sistemleri kurulmuş, uydular yerleştirilmiş, silahlar ölüm kusmaya hazır hale getirilmiş..
Kimin umurunda?
Tepinmeye devam…
Doğru olan birşey daha var...
Onbir şehit vermişiz kimin umurunda....
Hürşit Yekebaş
19 Haziran 2002 Tarihinde Mersin Tarsus’ta Şehit olan Hurşit YEKEBAŞ; Fethiye Yaka Köy’den... Bugün seneyi devriyesiydi...
Köyde anası babası kardeşleri gelen olur belki diye hazırlıklar yapmıştı...
Giden sayısı sadece 6 Hanım 2 Bey idi...
Hiç bir yerden destek görmeyen Fethiye Şehit Aileleri Derneği oradaydı...
Başka da kimse yoktu...
Evet ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ…
Seneyi devriyesinde;
FETHİYE ŞEHİT AİLELERİ BAŞKANI NAMIK ÜNAL; DERNEK MENSUBU ALTI HANIMEFENDİ VE DERNEĞİN BASIN DANIŞMANI FETHİYEDEKİ MALATYALILAR DERNEK BAŞKANI KADİR DURAK…
HEPSİ BU KADAR…
SEVSİNLER SİZİN NUTUKLARINIZI…
Onbir şehit verilen gün...
Kara gün....
Etrafa baktım da; vur patlasın çal oynasın...
Ne hale gelmişiz değil mi?
Yazıklar olsun, yazıklar olsun, yazıklar olsun...
Silahların geçişine izin verenler derhal tespit edilsin diye.. Açıklamalar beklediğimiz gün, işte bugündü...
NUTUKLAR DİNLEMEK İSTEMİYORUZ BEYLER…
SİLAH GEÇİŞİNİN BIÇAK GİBİ KESİLDİĞİNİN NET BELGELERİ İLE İLAN EDİLDİĞİNİ BİZZAT GÖRMEK İSTİYORUZ…
EY YÜCE TÜRK MİLLETİ;
ÇANAKKALE RUHU NEREDE?
MALAZGİRT RUHU NEREDE?
ALTAYLARDAN KOPAN ÇIĞ NEREDE?
ÇİN SARAYINI YERLE BİR EDEN KIRK YİĞİDİN EN YİĞİDİ KÜRŞAD’IN TORUNLARI NEREDE?
HAZRETİ FATİHİN TORUNLARI NEREDE?
SAMSUN’DA SÖNMEYEN MEŞALEYİ YAKAN KURTULUŞ MÜCADELESİNİN MUCİDİ KİME EMANET ETMİŞTİ KURTARILAN BU VATANI?
Ey Çanakkale Ruhu yeniden şahlan...
Ey Şamil’in evlatları ayağa kalkın…
SİLAH GEÇİŞİ SÜRDÜĞÜ SÜRECE, KANDAN BESLENENLER SIRLI KÖŞKLERDE KANLI ŞARAP İÇTİKLERİ SÜRECE BU KAN NASIL DURACAK…
KAN DÖKENLERİN ELİNDEN EKMEĞİNİ ALINCA AÇ KALIR BEYLER AÇ…
O SİLAHLAR HAİN MAŞALARA NASIL ULAŞIYOR?
HANGİ HAİN HAMİLERİ MASKELERİNİN ARDINDAN KANLI ŞARAP YUDUMLUYORLAR…
BUNU TESPİT ETMEK BU KADAR ZOR MU?
....
BİR HATIRLATMA;
12 EYLÜL 1980 CUMA GÜNÜNÜ ZULÜM PERDESİYLE AÇANLAR O ZAMAN 40 YAŞ VE ÜSTÜNDELERDİ...
ŞİMDİ ONLAR 70 YAŞ ÜSTÜNDE OLDULAR... VE HUZUR-U MAHŞER’DE İLAHİ ADALETLE YÜZ YÜZE KALDILAR...
ŞİMDİ 12 EYLÜL 1980 ZALİMLERİNİ HUZUR-U MAHŞER’DEN ALIP HUZUR-U BEŞER’DE YARGILANAMK İÇİN YANİ MEZARDAN ÇIKARIP YARGILAMAK İÇİN 12 EYLÜL GÜNÜ REFERANDUM YAPILACACAKMIŞ...
GÜLER MİSİN AĞLAR MISIN?
12 EYLÜLDE ZULME UĞRAYANLA ALAY ETMEK BU OLSA GEREK...
LEBİDERYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.