babalar günün kutlu olsun....
babalar gunuymus bugun ... evet gunuymus... miş li gecmiş zamanlarımın huysuz kelimeleri bunlar... baba!! duydunmu bugun babalar gunuymus, senin gununmus bugun... yanyana olamadıgımız için uzgunum, sana sarılamadıgım için... yıllar once babasına kosan kucuk kız değilim artık.. ben hala senın kucugunum ama sen kosamayacak kadar uzagımdasın nasıl kosarım ki... gokyuzune nasıl uçulur ki... benim kanatlarım yok... uçurtmama sevgimi emanet etsem ulastırırmı sana? benim için babalar gunun kutlu olsun dermi sana...?Çok yoruldum baba,Ben çocuk olmayı özledim!Kaldıramıyorum bu yüküTekrar çocuk olmak istiyorum.Söz baba,O oyuncakçıdaki oyuncağı istemeyeceğimKaranlık çökmeden eve gireceğim.O sıcacık kucağını özledim,Bayramları özledim baba,Bayram namazını,Verdiğin harçlıkları özledim.Çocukluğumu özledim babaÇocukluğumu!Beni elinle okşamasan da,Dudağımın, mübarek günlerde elini okşamasını özledimOğlum demeni,sana baba demeyi özledim.Söz baba,Suları ben dolduracağımHatta kar yağdığında evin önünü ben kürüyeceğimSen sadece içerde otur, ben sobayı da yakarım.Ben seni özledim baba,Evimin direği,destekçim,her şeyimsinSöz baba,Sigarana bile karışmayacağımSen benim canımsın,atamsın,babamsınNe olur baba,Ben çocuk olmak istiyorum….