ÖYLESİNE BİR ARAYIŞ
dışarıda inanılmaz bir çaba karmaşası var.Çıkmışım evden.Sokak sokak günün güzelliğini yoklamaktayım bütün duyularımla.
Bu mevsimde böylesi hava ele geçer mi?Çevremde sevinçli sevinçsiz insanlar kalabalığı.Erkenden havaya girmişler sanki.Sabah sabah koşturuyorlar planlamasız.
Aklımı yokluyorum can.Ayrıcalıklı bir şiir yazmak istiyorum hiç karalamasız.Oysa... oysa hep "uzaklar" sözcüğünün sevimsizliği öne çıkıyor,el atıyor düşlerime.Giderekten geçimsizleşiyor zaman.Artık neye sayarsan say yıpranıyorum.
Yine böylesi bir gündü yanılmıyorsam."Belki yine görüşürüz"demiştin biraz hüzünlü.Sesin hala çınlıyor kulaklarımda.Ümitsizdin anladığım kadarıyla.Sana sırtımı dönmüştüm.Gözlerimi görmeyesin diye.Sonrasında çekip gitmiştin.
Kaç mevsim geçmiştir üzerinden bilemiyorum.Ogün bu gündür beklemedeyim.Birgün çıkar da gelirsin elbet,bir parça hatırım varsa.
Ali Efter ÖKDEMİR
YORUMLAR
Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır sözünü çok severim ben.. İnsanlar elbet bir zaman gelir iç hesaplaşması yaparlar. Nerede yanlış yaptım nerede doğru diye.. Yanlış hesap bir şekilde Bağdat'tan döner.. Umutlar hep yeşil kalmalı.. Yaşamak güzel ne de olsa..
Saygı ve selamlarımı sunuyorum.