DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Bilmem hangi senenin, hangi ayının, hangi gününde bu yaşama merhaba deyip, gözlerini açtığını.Kimliğine 20 Haziran diye yazmışlar. Öyle demiştin. O halde hoş geldin dünyaya. Tüm olumsuzluklara rağmen sağlıklı, mutlu yaşamlar sana...Her şeyin gönlünce olacağı bir yaşam süreci kucaklasın seni daima. Ağlayarak geldiğin dünyada gülücükler eksilmesin yüzünde.Yüreğinde hep mutluluk olsun.Hüzünlere yer kalmasın.
Bu yıl doğum günün aynı zamanda babalar günüyle de çakıştı.Kimilerimiz için çifte sevinç, kimilerimiz için üzüntü ile sevincin harmanlaştığı buruk bir gün...Biri geliyor, biri gidiyor. Adına yaşam deniyor.Her ne şekilde olursa olsun, kaybettiklerimizi yaşatabiliyorsak içimizde onlar yitirilmiş değillerdir.Onlar da tıpkı yıllar önce gözlerinizi açtığınızda bu yaşama, Hemşire Hanımın "Gözünüz aydın, bir kızınız doğdu" dediği andaki sevinci bu gün de duyuyor ve yaşıyordur.Kucağına aldığı o ilk günün sevinciyle...Onun için sevincinizi ona gösterin. Bilin ki haberi olacaktır.O yanınızda değil ama içinizde.Zaten birilerine sevgi duyulması ve de gösterilmesi için mutlaka da yanınızda olması gerekmez ki.
Her doğum sancılıdır.Doğacak olan merakla beklenir.Özlem buram buramdır.Ve işte sen de benim öylesine beklediğimdin. Karanlıklar tüm ruhumu kaplamışken doğdun.Işık oldun yüreğime.Umut oldun. Yaşananların geride kaldığını öğrettin güzel bakışınla.Şimdi daha bir başka bakıyorum yaşama ve içindekilere.Acıtmıyor artık yaşananlar, dalmıyor gözlerim.Yüreğimin atışı da bir başka.
İşte sevgili; böyle bir ortamda geldin.Hoş geldin.İyi ki geldin.İyileri paylaştığımız kadar acıları da paylaşmasını bilelim.Unuttuklarımızı, yaşanmamışlıkları birlikte hatırlayıp yaşayalım.Ve de yaşamak bu deyip kenetlenelim...Misafir olma/olmayayım yürekde.Zira misafir eninde sonunda gidicidir.Kalıcı olalım, gidicilerden değil, var mısın bir tanem var mısın.
Böylesi bir günde evinin önünü çiçeklerle bezemek isterdim.ama değil bezemek, bir adet kırmızı gül bile sunamadım sana.Uzaksın, erişilmeyecek kadar uzak. Kargo da ulaşmıyor...
Bu duygularımla senin ve 20 Haziran’da tüm doğanlarımızın doğum günlerini en içten,en samimi dileklerimle kutluyorum.İyi ki doğdunuz ve iyi ki varsınız.Hoş geldiniz çilekeş dünyaya, sefalar getirdiniz.
Tüm babaların da babalar günü kutlu olsun.Aramızdan ayrılmışlara rahmet, yaşayanlarımıza sağlık ve uzun ömürler diliyorum.
Aydın.
Ist.19 Haziran 2010
YORUMLAR
evet iyiki doğmuş arkadaşımı mutlu ettiyse varlığıyla taikii bizleride mutlu etmiştir.sen ona ulaşamasanda o hissdeyordur gönderecegin gülleri yüreğide.selam ve sevgiler...
can.er
Yorumunuz için tşkkr eder selam ve sevgilerimi sunarım.
ne güzel bir yazı
ben de ikizler ve yengeç arasında kalmışım..
nice mutlu yıllara..
nice babalar günlerine...
can.er
Yorumunuz ve dilekleriniz için teşekkür ederim.
Sevgilermle.
Evet..Hoş gelmiş.Severim Haziran çocuklarını.Kendimin doğum ayı olduğundan mı bilmem?
İkizlerle yengeç arasında kalmış bebeğiniz, sanırım ikisininde en güzel yanlarına sahiptir..Benim biri ikizler biri yengeç iki can parçam var da..İyi bilirim..
Kutlu olsun.Kırmızı güllerden daha değerli bu yazınız..
Nice yıllara , birlikte inşallah...ESRA