- 2281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Babalar günü ha...
Onlarda babay dı,onlarında babası vardı bir çoğuda baba olmaya aday dı,Babalar günüymüş,kimin için, bu ülkede yediyüz bin asker babası aylardır uykuya hasret,bu ülkede ikiyüz bin emniyet mensubunun babası kulağı telefonda sabahı sabah ediyor,şehitliklere bir bakın dağ gibi adamlar buz gibi mezar taşını kucaklıyor,babalar günüymüş,bu yürek yangınıyla hangi babalar günü kutlanacak.
Asker,polis çocuklarının gözlerine bir bakın hele,iyice bakın, o korkuyu, o tedirginliği hemen göreceksiniz,ben babamın babalar gününü kutlayabilecekmiyim endişesini hepiniz okuyacaksınız,ya babalarını yitiren minicik yüreklere ne demeli,sen ben elimizde çiçeklerle babamıza koşarken o masum yavruların yüreklerinde ki yangını kim söndürecek,içlerindeki fırtınayı kim dindirecek.
Bu gün de on çocuk babasız kaldı,bu gün de on baba evladını yitirdi "Babalar gününüz kutlu olsun" siz hala ekranlardan deli dana gibi gözlerinizi pörtleterek çemkirin,siz hala kahpe siyasetlerinize bu aslan gibi yavruları meze edin,pamuklara sardığınız çocuklarınızın değirmenine su taşıyın ve sırça saraylarınız da gerine gerine babalar gününü kutlayın bakalım,evlatlarımızın ve babalarımızın katilleri ile mutluluklar size rezil herifler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.