- 742 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEREYE GİDİYORUZ...
Nereye gidiyoruz derken yüreğimin kan ağladığını söylemek istiyorum.nereye gidiyor fatihin ülkesi.nereye gidiyor mezoptamyanın gülü nereye gidiyor nereye....türkiye şu an bulunmuş olduğu jeoplotik konum ve yer altı zenginlikleri ve genç oluşumu nüfusuylan dünyaylan kafa tutma pozisyonundayken ülkenin yöneticileri türkiyeyi geri dönüşümü olmayan bir bataklığa sürüklüyorlar.Bugün türkiyede yaşanılan kürt sorunu türkiyenin başını gerçekten çok ağrıtmaktadır ve git gide de bu sorun çözülmez bir hal alıyor. ülkenin yöneticileri buna el atmazlarsa osmanlının dağılma dönemi gibi yıpranma sürecine girerler.Gerçekleri söylemek gerekirse türkiyede ne türkler kürtsüz ne de kürtler türksüz yaşayabilir çanakalede. sakarya muharabesinde vb bir sürü zaferde kol kola göhüs gerdik ama şimdi niye niye anlaşılmıyor soruyorum devlet büyüklerine bugün şehit olan askere de yüreğim yanıyor içim kanıyor dağda ölen gerilayada yüreğim kanıyor bu sorumsuzluk çözümsüzlük nereye gidiyor nereye...asırlardır devam eden türk kürt kardeşliği yarım asırdır neden bozuldu neden düşmanlık ön plana çıkıldı.ben inanıyorum şu an türküyede barış istiyor türkiyede kardeşlik istiyor.doğan bir çocuğun savaş korkusuylan gözlerini dünyaya açmasını inanın kimse bilemez.doğuda özellikle elle alınan bu politikanın şiidet yoluylan çözülmeye çalışılması ve taş atan bir çocuğun yaşından büyük hapis cezasına çarptırılması türkiyenin gerçek yüzünü gösterirben şahsen 21 yaşına geldim çocuken stümüzden bir helikopter geçse eve kacardık korkardık çünkü nedenmi ... ama inanın bizde bilmiyorduk belkide doğuda yaşanılan bu psikoloji savaşın etkisimi yoksa korkumuzdanmı ? Bugün devler büyükleri rant uğruna liderlik koltuğunda kalmak için halkın üzerinde türlü türlü oyunlar oynanıyordu derin devlet vardı birr zamanlar çökertildi sözde...90 lı yıllarda doğu da yaşanılan politikaları kimse bilemez.bugün ünüversitelerde görüyoruz her gün sağ sol kavgası her gün bir gencimiz ölüyor her gün bir askerimiz şehit oluyor peki nereye gideceğiz çözüm varken tutarlılık varken kardeşlik varken peki bu tutarsızlık bu birbirimize düşmanlık neden neden nereye gidiyoruz eğer türkiye gercekten ne kadar ufak görunsede bu sorunu halletmeyene kadar ama inanın refah yüzü görmez ve türkiye için aydınlık günler uzakta kalır....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.