Nar Ve Babam
NAR & BABAM
Babacığım! Ahmet Kalaycıoğlun’a ithafen..
Yaşadığım sürece, içimi acıtan küçük bir çocuğun hıçkırığı gibi.
Saat 20:00 olunca evimin balkonunda her akşam Babamı beklerdim. Akşam elinde neler getirecek diye ama babacığım gene eli boş sokağın başında belirirdi.
Babacığımdan! hep çok isteyipte bir türlü alamadığı gördükçe ağlasammı gülsemmi dediğim NAR ben içlenirdim babam bana neden nar almıyor diye bilemezdim ki Narın kilosu astarından pahalı.
Ve benim Babacığım! bana hiçbirzaman istediğim O’ NARI getirmeyecekti.
Genç bir yaşta hayata gözlerini kapamıştı artık. Ne? NAR nede BABACIĞIM!yoktu!..
Şimdi bakıyorumda,bizim içimize yara olan olan hüzünler şimdiki nesilin doyumsuzluğunun yanında sıfır kalıyor...
Çok istiyoruz hep ben ben ben aç gözümüz doymuyor doymazda ’Atalarımız’ boşa dememiş.
’İNSANIN GÖZÜNÜ ANCAK TOPRAK DOYURUR DİYE’
Dün mutfağa girdiğimde bir meyvelik dolusu NAR vardı ama artık neye değer ki benim canımın bir parcası yoktu!
Saygılarımla,
S. Elif KALAYCIOĞLU .
YORUMLAR
Öncelikle başınız sağolsun.Babanız nur içinde yatsın... Hep şimdikiler doyumsuz diyoruz da arkadaşım, şimdikileri büyüten bizler değil miyiz?
Acaba şimdikileri bizler mi böyle yaptık?
Sevgilerimle...
elif...
Şuan ki günümüz şartları diye diye bizlerin yetiştirdiği bireyleri yaratıyoruz.
Önceden az olan güzel ve kıymetli imiş şimdi bolluk var fakat doyum yok.
sevgilerimle.
elif...
Mutluluk görmek istediklerimizde gizi birazda.
Az olan kıymetli çünkü ulaşılamaz olduğundan.
Sevgiler
sokağın köşesinden hayatımızın kahramanı gözükürdü yorgun,, düşünceli
ve karşılıksız severdi bizi, ortadan bölerdi nar gibi soframıza yüreğini,
şu yağmur bir dinse diyorum artık..
21. yüzyılın doyumsuzluğunada atıfta bulunmuş yazan kalem.
katılıyorum bu düşünceye ve alkışlıyorum paylaşımı.
elif...
En güzel gerçekler yaşanmışlığı olanlar değilmidir?Bende hala yaşıyor ve yaşatmaya çalışıyorum içimdeki anımı.
Sevgiler.
geçmişe bakarak bugün için dersler çıkarmak ne güzel insanın içini acıtsada bazı olaylar olgunlaşmamıza neden oluyor..
elif...
Sevgiler.