- 559 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
---ÇOK ŞEY Mİ İSİTİYORUM ?--
UMARIM ÇOK ŞEYİN FARKINDASINIZDIR...
BEN DE FARKINDAYIM DAHA DOĞRUSU YENİ FARKINA VARDIM...
ŞAİR OLMAK,
ŞİİR YAZMAK ;
GERÇEKTEN ZOR;O DUYGULARI DIŞA YANSITMAK,YAZIYLA BİRLEŞTİRMEK,
CÜMLELERE RENK,AHENK
VE MELODİ KATMAK,MISRALARI CEVHER HALİNE GETİRMEK...
DAHA SAYAMAYACAĞIM BİR SÜRÜ UĞRAŞLA MEŞGUL OLMAYA ÇALIŞIRKEN BU GARİP ŞAİR,
ELBETKİ YAZDIĞI ŞİİRLE YADA YAZIYLA DOĞAL OLARAK GURUR DUYMAK İSTER. BU OLMALIKİ ÜRETKEN OLSUN,İLHAM ALSIN,BİRŞEYLER YAPABİLDİĞİNE OLAN İNANCI ARTSIN...
BAKINIZ BEN BU SİTEDE YENİYİM,DAHA DOĞRUSU BİR AYLIK SAYILIRIM...
SEKİZ ŞİİR PAYLAŞTIM EVET SEKİZ KOCA ŞİİR...NE EMEKLERLE NE UĞRAŞLAR NE AMANSIZ VAKİTLERDE,NE UZUN GECELERDE YAZDIM...
NEYSE BU KISIM BENİM SORUNUM BU BENİM EMEĞİM ELBETKİ BEĞENİLME TAKDİRİ OKUYUCUNUN..
LAKİN BENİM SIKINTIM UMURSAMAZLIK,
CİDDİYE ALINMAMAZLIK;
BAKINIZ YAZDIĞIM ŞİİRLERE BİR İKİ" O ÇOK GÜZEL ,YÜREĞİNE SAĞLIK,...FALAN FİLAN.
ŞİMDİ BU YAZANLARA KIZGINLIĞIM FALAN YOK
AMA SADECE CANIMI SIKAN;VARSA BİR EKSİKLİK TAMAMLAMAM İÇİN YA YARDIM EDİN,YAPICI BİR ELEŞTİRİ YAPIN YADA BEĞENDİYSENİZ ELEŞTİRİLECEK BİR KISIM YOKSA PUANLAMAYI YAPIN...
NE YAZIKKİ HALA BU SİTEDE BU YAPICI OLGUNLUĞU GÖREMEDİM...
SANIRIM ŞİİRSEVER AZ,YAZDIĞIM ŞİİRİN OKUNMA SAYISINA BAKIYORUM GÜN İÇİNDE OTUZ VEYA KIRK...
NEYSE SANIRIM BÖYLE GİDERSE YAZMA GÜVENİMİ YİTİRECEĞİM BU SAYEDE...
YİNE ELİMDEN GELENİ YAPMAYA ÇALIŞACAĞIM,
YİNE YAZACAĞIM,
BELKİ BİR GÜN HAKLILIĞIM ÇIKAR ORTAYA,
BELKİ BİRGÜN BENİ ANLAYAN BİRİLERİ ÇIKAR
UMARIM O ZAMANA KADAR BENDE BU SAHNEDE OLURUM.....
---ÇOK ŞEY Mİ İSİTİYORUM ?-- Yazısına Yorum Yap
" ---ÇOK ŞEY Mİ İSİTİYORUM ?--" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.