- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neden.....
Karanlıklar neden var sevdiğim nedendir bu sisli hava gel göreyim yüzünü neden duymassın sesimi neden ses vermessin bana bağırıyorummm duymuyormusun sevdiğim haydi gel gel gel bak düşüyorum sensizliğin uçurumundan bak ölüyorum hadi tut ellerimden...
Ey sevdiğim sevdasina yandiğim yüreğimin hasreti neden yüzün görülmez neden elim deyecekken kaybolursun neden karanliklar sarar hayallerimi
neden nedenn ......................
Böylemi olacak hep karanliklardami kalacak yüzün görmeyecekmiyim seni bir kerede olsa...
Birkere sadece bir saniye de olsa görsem ve orada ölsem .....
yarrr yarrr canim aciyor sana dokunamamak seni görememek...
ne büyük acidir bu ne zor duygudur elim neden yetişmez sana gözlerim neden görmez seni kulağım neden duymaz senii
nedennn nedennnnnnnnnnnnn yarrimmmm nedennnnn.......................
koşuyorum ıssız bucaksız sokaklarda bir ses yüreğimde "gel gel" koşuyorum daha çok koşuyorumm ulaşamaıyorum ben sana yaklaştıkca sen uzaklaşıyorsun ben sana her adımda can veriyorum sen benden kopuyorsun gitme yarr gitmee nasıl dayanılır nasıl isyan etmeden yaşarım bu sevdamı ben sensiz nefes alamazken nasıl gözlerim bakar güneşe.....
Aynı havayı soluyoruz aynı güneşe bakıyoruz aynı ay aynı gökyüzü .........
yetmiyor yar yetmiyorrr bu cana yetmiyor bu bilinmemezlik varya bu kayıp adres var ya bu uzaklık erişememezlik varya bitiriyor yok ediyor insanı hiç ummadığın anda isyan ederken buluyorsun kendini bumudur sevdamın bedeli bumudur bedeli yarrr......
Görmeyeceksinn ,Duymayacaksınnn ,Dokunmayacaksın.........
Sadece seveceksin uzaktan sevgini büyüteceksin seninle birlikte....
Yetmiyor yetiyor desem yalan yetmiyorrr yetmeyecek ellerim ellerini isteyecek üşüdüğünde ısıtmanı bekleyecek gözlerim gözlerini isteyecek ağladığında gülümsediğini görmek isteyecek yüreğim yanında olmak isteyecek umutsuz anlarımda başımı dayayıp huzur bulmak isteyecek...
Söyleee yarr söyleee yeter mi sadece Sevmek yetermi ....
"Hayat bize mutlu olma şansı vermedi" evet bizim payımıza bu düştü sevdasına yandığım payımıza hasretlik düştü belki bir ömür yüzünü görmeden seveceğim seni belki son nefesimde dahi ellerim ellerini tutmayacak ama bende olacaksın hep vazgeçemediğim eksilmeyenim olacaksın eyyy yar yeminim olsun ki bu kalp ölünce de sevecek seni....
Seni çok ama çok Seviyorum ve hep seveceğim imkansızım..............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.