- 1014 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlumusun Can!
Ertelenmiş bir zaman, hiç yaşanmamaya mahkûmdur. Hayallerin bekleyişini yalnızca bir pişmanlık karşılar... Mevsimleri, ayları ve haftaları saymaya kalktığında, ömür yaşanmamış bir bahar gibi tükenir, kaybolur gider... Sevdiğini bulmak ya da bulduğunu sevmek tercihi en zor olan iki seçenektir yaşanan bu hayat sınavında... Boşuna akan ırmaklar mı var yüreklerde, sebepsiz mi coşkun bir denizde maviye olan özlemler... Ufukta görünen o ki, mutluluk tek kişiliktir aslında... Karşımızdakinin çabasına ihtiyacı yoktur mutluluğun... Sevginde sevebildiğin kadar büyüktür, sevdiğin sürece meydan okur dünyaya... Sevip te sevilmiyorsan, karşılık bulmuyorsa sevdan, masumane bakışlarınla baktığın gözler seni görmüyorsa hasretle beklenen gelmez hiçbir zaman, o hasret yüklü zamanı yalnız ve tek başına tüketirsin. Ama boşa geçmemiştir dolan vakit... Heba olan, yazmaya çalıştığın şiirlerin de değildir... Türkülerin diliyle yas tuttuğun ıssız geceler, sırdaşlığını hiç terk etmez... Kıymetini bilmediğin kır çiçekleri yeniden açar, o içinde özenle sakladığın gül solarken... Yıllar geçse de üstünden, ayrılanlar hep aynı acıyı çeker... Ama yollar hiç bitmez… Sonuna yaklaştım dediğin yerler, birer duraktır aslında... Ve sen yolculuğunu gönüllü olarak bitirmişsindir o durakta. Güneş hep geç doğmuş gibi gelir sana. Hep bir umutla beklenirken sevda habercisi, yüreğini teselli etmek de sana düşer... Her şeye rağmen ürkütmesin seni bu sevdanın ateşi... Her yangın, ilk önce başladığı yeri yakar... Sana küçük, kendime büyük gelen yüreğimde, yıllar geçse de senin adın yazacak. Ve bil ki sevgili, uslanmaz ruhum yaşadıkça seni sevecek, seni sevdikçe mutlu olacak... Yeter ki sevdiğin biri olsun mutlu can…
Bedri Demirpençe
(ah. ey can)
YORUMLAR
Yansan da,patlasan da,çatlasan da;sevmek en güzel ilaçtır.İnsanı travmalardan çekip alır.Sevmek kelimesini bir insana körü körüne endekslememek lazım,bence...Her şeyden önce hayatı sevmek lazım!yaşamla barışık olmak bile o insanın yüreğindeki sevgiyi gösterir...
Tebrikler.Güzel bir çalışmaydı,sevgi üzerine.
Selam ve saygılarımla arkadaşım.
Bedri Demirpençe
Yazıdaki temel ifadenin anlatımındaki anlayışta mutabık olduğumuzu anlatmanız benim için sevinçli bir tanımınızdır.
Saygılarımla
Sadece varlığına değil yokluğuna da aşık olmak ... Zordur bu mertebeye ulaşmak .
Teşekkürler derin ve anlamlı yazınızı paylaştığınız için.
Bedri Demirpençe
Her eylem kendi içinde zordur. Önemli olan bu zorluğu aşma inancında olmaktır.
Saygılarımla
Yine şiiR gibi akıcı yazınızI büyük keyifle okudum.Sevginde sevebildiğin kadar büyüktür, sevdiğin sürece meydan okur dünyaya...Her yangın önce başladığı yeri yakar...ve bil ki sevgili, uslanmaz ruhum yaşadıkça seni sevecek, seni sevdikçe mutlu olacak..Yeter ki sevdiğin biri olsun mutlu can..
Çok özel cümleler ve düşündürücü..
Hayatımız hep sevmek ve sevilmek üzere kurulu.Ön önemli ihtiyaçlardan biri sevgi , bundan öte ne var...??
Ve en önemlisi sevgiyi canlı tutabilmek ve önemini anlamak..
Sevgilerimle...
Bedri Demirpençe
Satırlarınızdaki anlatım derinliği, yazının özünüz tarafınızdan özümsendiğinin en güzel vurgusudur…
Müteşekkirim
Saygılarımla
Mutlu Can !
Ne güzeldir kendinle barışık olmak ve kendini bilmek .
Tek yanlış söz varbu yazıda bence " Sana küçük kemdime büyük gelen yüreğimde, ..." Senin yüreğini küçük gören kişi zaten sevgini haketmemiştir . Bu söz ancak senin mütavaziliğini göstermektedir .
Büyük yüreğinden dökülen yazılarının devamını özlemle beklemekteyim saygın dostum
Kalemine sağlık sevdalarınla Mutlu Can olman dileğiyle
e.funda tarafından 6/17/2010 10:27:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bedri Demirpençe
Hepimizin mutlu can olma yetenekleriyle donanımlıyız.
Önemli olan farkında olmaktır…
Saygılarımla
Bedri Bey sevginin kıymetini, kutsallığını ve kişiye özelliğini o kadar güzel vurgulamışsınız ki.. Sevmeyi bilmek ve yaşatmak bir ayrıcalıktır aslında.. Anlatımınız soluksuz okutuyor. Paylaşımınız için çok teşekkürler. Saygı ve selamlarımla...
Bedri Demirpençe
Teşekkür ederim
Saygılarımla