- 798 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE YÜREĞİ.............
NE TUHAF ANNELİK GARİP BİRŞEY. ; BAZEN SOKAKTA YAVRUKLARI OLAN ANNE KEDİLERE RASTLIYORUM VE ONLARI İZLEMEKTEN KENDİMİ ALAMIYORUM.ZAVALLICIKLAR YAVRULARINI CANLARI PAHASINA ENSELERİNDEN AĞIZLARIYLA BİNBİR ÖZENLE,CANINI ACITMADAN TUTUP TAŞIYORLAR. TEK DERTLERİ YAVRULARININ BAŞLARINA BİR ŞEY GELMESİN.ARABANIN ALTINDA KALIP EZİLMESİNLER.KÖTÜ KALPLİ SOKAK ÇOCUKLARININ OYUNCAĞI OLMASINLAR,HAİN İNSANLARIN TEKMELERİNE MARUZ KALMASINLAR DİYE BÜTÜN ÇABALARI. ONLARI ORDAN ORAYA GÖTÜRÜYORLAR.
DÜŞÜNSENİZE ONLARDA ANNE VE KORUMA İÇ GÜDÜSÜ BÜTÜN CANLILARDA AYNI HİÇ BİR ZAMAN DEĞİŞMİYOR.
TEK DERTLERİ YAVRULARI KENDİLERİNE BAKABİLECEK DURUMA GELENE KADAR ONLARI TÜM GÜÇLERİYLE DIŞARIDAN GELECEK TEHLİKELERE KARŞI KORUMAK.
TIPKI BİZİM ANNELERİMİZ GİBİ.
ANNE İÇ GÜDÜSÜ,ANNENİN YAVRUSUNA OLAN BAĞLILIĞI HASSASİYETİ VE SEVGİSİ, ANNNENİN ÇABASI.
YÜCE ALLAHIN SADECE ANNE OLANLARA VERDİĞİ BİR AYRICALIK OLDUĞUNA İNANIYORUM.
ANNE OLMADIĞIM İÇİN ANLAYAMAM SANIYORDUM AMA YAŞ İLERLEDİKÇE ÖZLEM Mİ,YOKSA BENİ CANI GİBİ SEVEN DÜNYA MELEĞİ ANNEMİ KAYBETTMEMDEN KAYNAKLANAN DUYGUSALLIK MI BİLMİYORUM AMA ANNELERE KARŞI SAYGI VE SEVGİ DOLU OLUNMASINI TEMENNİ EDİYORUM.
ANNEYİ KAYBETMEK İNSANIN HAYATINDA ÇOK DERİN BİR BOŞLUK HATTA UÇURUM GİBİ BİR ŞEY YARATIYORMUŞ. HA DÜŞTÜM DÜŞÜCEM. TUTACAK KİMSE YOK.
DÜŞERSEM KİM KALDIRACAK.DİZİM KANIYACAK. KEŞKE ANNE YİNE DİZİM KANASA . İÇİM KANIYOR BU SEFER GÜZEL ANNEM. YOKSUN ARTIK KAN REVAN İÇİNDEYİM BİR GÖRSEN
CANIM ANNEME.............KIZINDAN..........
YORUMLAR
Yazını bu mubarek günde içim burkular okudum... Annelik duygusunu dilerim Rabbim her kadına tattırır...Hani hep deriz ya "ANNENİN KIYMETİNİ ANNE OLUNCA ANLAYACAKSIN" diye...
Annelik öyle kelimelere sığdırılıp anlatılmaz ki, ne yazılsa boş, ne dense yetersiz... Öyle bir duygu ki, onun için ölümü gözünüzü kırpmadan göze alırsınız...
Tabi bunu yanında öyle anneler var ki, hiç acımadan çocuklarını sağa sola bırakıyorlar, eziyet ediyorlar.Onlara "anne" demek bile içimden gelmiyor...
Annenize Allahtan rahmet diliyorum.Bu mubarek günde mekanı cennet olur inşallah... Hayat bu her zorluğa rağmen dimdik hayatta durmalıyız...
Sevgilerimle...