- 778 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
İki Sevinç Birarada....
Eşimi sabah işe uğurlayınca, edebiyat defterindeki arkadaşlarımın yazılarına göz atmaya başlamıştım, dün sabah. Kısa bir süre sonra çalan kapı ziliyle irkildim.
-Allah Allah, sabahın bu saatinde kimseyi de beklemiyorum ki!
-Kim o derken bir yandan da, kapının göz deliğinden kim olduğunu seçmeye uğraşıyorum.
-Abla aç su getirdim!
-Ben su mu istemedim ki!
-Aç Aç diyen sesin sahibi, tanınmamak için başını eğmiş, kendi kendime diyorum ki:
Galiba Ali’ciğim geldi, bana şaka yapıyor. Ali, Bursa Uludağ üniversitesinde kimya bölümünde okuyan en küçük oğlum. Bu günlerde gelebilirim anacığım demişti. Ama ses daha çok, on yıldır Almanya’da çalışıp ailesiyle orada yaşayan en büyük oğlumun sesine benziyor.
O da olamaz, bir gece önce onunla da uzun uzun konuştuk, geleceğinden hiç bahsetmedi.
Yavaşça kapıyı araladım, bir de baktım gerçekten, büyük oğlum, ilk göz ağrım gülerek:
-Anne ben geldim diye karşımda dikiliyor, bir şey söyleyemedim, dondum kaldım.
Heyecanlanmadım, ama çok sevindim, kapıdan dışarı bakıyorum, çocuklar ve gelinim de var mı diye:
-Gel gel anacığım, yalnız geldim. Sevinçle sarıldık, tabii ben sevinçle karışık göz yaşı musluklarını açtım.
-Oğlum akşam gece yarısına kadar konuştuk, sen hangi arada hazırlanıp, havaalanına gittin de uçtun, diyecek oldum, o meğer programı günler öncesinden yapmış, eşine, çocuklara kayınvalidesi ve diğer akrabaları tembihlemiş, annemlere sürpriz yapacağım diye. Hiç birisi de, defalarca konuşmamıza rağmen, bana belli etmemişler. Telefon konuşmamız bitince, havaalanının yolunu tutmuş.
Sonra aldım telefonu elime, iş şimdi eşime, diğer çocuklarıma durumu anlatmaya geldi.
Kime,
-Mehmet geldi desem,
-Hangi Mehmet diyorlar,
Ailede hiç kimse böyle bir sürpriz beklemediği için, çok şaşırmalarına rağmen, çok sevindiler.
Tabii, en çok da ben.
Bir buçuk yıl olmuştu geldikleri, birinci sınıfa giden büyük torunumun okulu Temmuz sonuna kadar devam ediyor. Okullar tatil olduğunda da bilet fiyatları uçuyor. Dört kişilik aile izine gelmeleri, bu sene bütçelerine uymayınca, iyi kalbli gelinim, bari sen git anneni babanı, yaşlı anneanneni gör diye, onu teşvik etmiş.
Askerden izine gelirken, yine böyle habersiz gelerek sürpriz yapan benim canım oğlum da , annesine yine iyi bir sürpriz yaptı.
Bugün mübarek Regaip Kandili!!! Bütün müminlerin ve edebiyat defterindeki değerli arkadaşlarımın, bu mübarek gecelerini kutluyorum. Tüm hayırlar ve güzelliklerin ülkemiz insanlarına olmasını, ülkemizdeki karışıklıkların, şehit kanlarının bu nadir gecede yapılan dualar, Rabbimize açılan günahsız avuçlar hürmetine dinmesini diliyorum.
Huzurlu bir ülke, çözüme kavuşmuş sorunlar, çocuk ve torunlarımızın daha iyi şartlarda, sağlık, mutluluk ve doğru yolda yaşayabilmelerini diliyorum Rabbimden!
İki sevinci birarada yaşattığı için, şükürler ediyorum Rabbime, sonsuz teşekkürler…
YORUMLAR
Gözün aydınnnnnnnn Handan ablacığım. Ne kadar mutlıusun şu anda. Allah kimseyi evladından ayrı bırakmasın. Rergaip Kandiliniz kutlu olsun. Sevgilerimle
handan akbaş
NE GÜZEL BİR HUZUR DOLMUŞ GÖNÜLLERE:)
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN ,RABBİM ŞEFAATİNDEN AYIRMASIN İNŞALLAH CÜMLEMİZİ
handan akbaş
Böyle anlamlı bir güne, böyle anlamlı bir kavuşma. Gözünüz aydın, Kandiliniz mübarek olsun.
handan akbaş
handan akbaş
Önce herkese iyi kandiller diliyorum ve gözünüz aydın ..
Ben sizi çok iyi anlayabiliyorum ve sarılışınız gözümde canlandı .Çünkü aynı şeyleri yaşadım hemde benim oğullarım yurt dışında okudular .Ayrılığa dayanma limitim en fazla 2 ay ve yaşlarım akmaya başlardı .Ah nb annelik..acısıyla tatlısıyal harika duygular.
Yazınız çok güzel , tebrik ediyorum.
Sevgilerimle..
handan akbaş
Okuyup, yorumladığınız için çok teşekkürler, sevgilerimle, hayırlı kandiller.
handan akbaş
Canımmm öncelikle gözlerin aydın...Rabbim böyle ayrılıklar versin."Dağ ardında olsun da, toprak altında olmasın" demiş atalarımız... Rabbim korusun... Şimdi sen börekler, çörekler, tatlılar... döktürmüşsündür evlatlarına... Oyoyoy...:))
Rabbim ayırmasın arkadaşım...
Bu mübarek günü ve geceni de kutlarım...Rabbime açılan bütün elleri geri çevirmez inşallah...
Sevgilerimle...
handan akbaş
Sevgi Salman
Handan Hanımcığım gözünüz aydın olsun. Ne büyük mutluluktur şimdi güneş yeniden doğmuştur. Özlem bambaşka birşey hem de ucunda oğlu varsa.. Hasret giderirsiniz bol bol.. Ben de sizin kandilinizi kutluyorum ve bütün dualarınıza amin diyorum. Sevgilerimle...
handan akbaş
Regaib kandiliniz mübarek olsun, sevgilerimle.
Gerçekten de iki sevinç bir aradaymış.Hoşgeldi sefalar getirdi oğlunuz.Sevindim adınıza.Hayırlı kandiller...ERen