- 942 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
aşk karanlıktır
ısısız bir okyanusun kuytu bir misafiri gibiyim.fark ettim ölümü bekliyorum.kendimce yaşadıgımda oldu biliyorum.bir vakitler damlataşta köhne apartmanımızın zemin katında solgun badanalarına bakıp hayatın türk kahvesi yapta içelim oglum diyen annemin sesiydi kulagımda.şimdi aynı yerde ileri evre hücresel hastalıga muzdarip ablam bir öglen sonu söyleyi verdi ’bir kahve yapta içelim’^ömrüm alanyanın kısır içselliginde sinmiş gibi.artık ruhumu heyecanlandıran umdlarda yok.bezgin yanlış kucaklarda ömür geçirmiş kadınlarda anlamsız artık.çünkü korkuyorum ellerini tutmaya umudun.parmak uçlarımda korkunç yanlızlıgım.beklentilerim kendim için olmazsada kimseye anlatamıyorum.yaşamımı yanlış patikalara yürütmüşüm.ilkel ve kısır bagnaz suliyetler çevreme tünemiş.bagırıp çagırmak yetmiyor.itler diş bilemiş .tükürdükçe yüzlerine seviniyor.hani kuytusunda yakaladıgım aşk varya aşk,umuda dair sana dair [sen neysen artık ] öglen gezmelerinde atılan kahkahalar korkunçmu korkunç karanlıktır aşk.bunu sen bilmek durumundasın.zavallı gün batımlarında beklemezsende bilirim.sen yanımdasın.senin yanımda olman bugday başaklarını çogatır,kır çiçeklerini uzatır yüregime. sabahları denledigim bir çay keyfidir artık umud.senin saçlarını benden saklıyan baş örtüsü.çekip gidişin varya ’geç oldu’ diye.artıktanınmaz uykusunda yiten kim uyanan kim kim yoklugumun yolcusu.aşk çıplak vucudunda yaşanmak istenen nefes .ölümüne koşmak sıcaklıgına.bir yagmur yagar yada kuraktır gece.sen yoksundur..
ilkel söylemleri var güncelin.karabasan darsal kavgaları sokaklarda.kirlimi kirli yüzleri var yobaz kavgaların pencereni açsada anlamsız sokakları var şehrin.
bence bu dünyanın en yalan olayı yüregi kelepçeli kaypak arayışlardır. öteler insan olmayı gerilere.seviyorsa seviyordur diye düşünemez.paylaşamaz ekmegini eli nasırlı umudla. saçları röfleli yeni yetme şehir kadınlarıda anlamaz .dogrusu bende anlamıyorum.işsiz sokak kadınlarıda anlamıyor.sokak kadınları gerçekten işsizmi onuda bilmiyorum.bir duble yolda ünüformalı bir memur ceza kesiyor. hızlı gidiyormuşum,yaşıyormuşum nefes alıyormuşum. o an anlıyorum.seviniyorum.ciddiye alındıgım için.
sonra bir telefon sesinde geliveriyor aşk .biliyorum karanlıkta bir nefes gibi.köhne patikalarda bekledigim ölüm,burdayım diyor.görüyorum.aşk karanlıkta ..el sallıyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.