- 2923 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BABAMA MEKTUP
BABAMA MEKTUP
Gittiğinden beri sana yazamayışımı seni hiç özlemiyor oluşuma bağlayıp sakın üzülme.Çok kez denedim elime kalem almayı,ama satırlara gözyaşlarımı döktüm özlemim yerine.Beceremedim bir türlü yazmayı.
Fakat artık yokluğunla acıyan tüm yaralarıma başka merhemler sürerek avunmayı öğrendim.Dedim ya:Artık büyüdüm.
Hatırlar mısın?Hep dua ederdim kocam da senin gibi olsun diye.Senin gibi en aydınından,en anlayışlısından,çocuklarına en baba olanından bir adamla evlendim.Evlenmekle kalmadım kendimle beraber iki de evlat büyüttüm.Onlara sahip olunca anladım beni benim bildiğimden daha fazla sevmiş olduğunu.Kıt kanaat darlıkları bize hissettirmeden gösterdiğin okutma çabalarının zorluğuna şimdi varabildim.Şimdi olsaydı,gerekli gereksiz ister miydim cicili bicili oyuncakları,kalemtraşları.Özür dilerim affet düşünemedim.
Şimdi bu mektubu okuyanlar seni yılın belli zamanlarında hatırladığımı düşünebilirler.Sen öyle zannedip daraltma toprağını.Ben yıllardır her bindiğim belediye otobüsünde direksiyona seni görebilir miyim umduyla defalarca bakakaldım.Her dinlediğimde bir av hikâyesi,birlikte avlandığımız günlerden tek bir keklik kalmayışına ağladım.Tanımadığımız düğünlere gidip eğlenirken bir tanıdık tarafından enselenmenin tadına hiç varmadım.Ne kadar indirilse de duvardan sana ait fotoğraflar,ben senin yüzünü zaten unutamadım.
Kışları annemin bize gelişlerinde arkasından gelirsin diye kapıyı kapatamadım.Sonra gelişine umut bağladığım hayalini dışarda bırakırken anneme koşup iki defa sarıldım.
Sıcacık evimde bazen üşümek istedim.Soğuk kışlarda sana sokularak uyuduğum günlere kavuşmak özlemiyle.
Babalar tanımak istedim:Kızlarına Boncuğum diye seslenen.
Babalar duymak istedim:Nota nota musiki dinleyen.
Babalar görmek istedim:Kaşılıklı çiftetelli oynamayı iyi bilen.
Ben yıllar yılı içinde sen geçen her kitabı okudum.Her filmi izledim.Gelemedim ziyaretine sık sık biliyorum.Ama inan gördüğüm her mezar taşını sen diye okşadım.Anlamlı anlamsız seni her anımda yanımda aradım.Her bulamadığımda yeniden yetim kaldım,başımı dik tutamadım.
Öyle çaresizliğime bakıp sızlatma kemiklerini.Yazdıklarım ne kadar yalnız olsa da ,biryerlere geçici de olsa tutunup bak bu güne değin yaşadım.Sen benim için sakın üzülme.Rahat uyumana bak benim dertlerimle kendini sık boğaz etme.
Hadi daha fazla üzmeden seni.
BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN BABAM.....
Ben yine çok özleyeceğim seni.
YASEMİN GÜLMÜŞ