- 1618 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
İlginç bir hikayemiş.Bir solukta okundu gitti.Başından sonunu kestirdim kestirmesine ama sağ gösterip sol vurmuş gibi oldunuz.Finalde yanıldım yani.O sokağa fabrika kurma olayı biraz saçma geldi tabi.Bunu da belirtmeliyim.Para karşılığı çocuk doğuran bir kadının kızı,gerçeği öğrendikten sonra arkasına bakmadan çekip giderdi ya,hikaye de tam tersi olmuş.Yüreğine sağlık üstad.Güzeldi yine de.Sevgiyle kalın.ERen
Çok güzel harika bir hikaye okudum.
Demek ki devlete düşen en büyük görev SELİNLE AYHANA DÜŞMÜŞ.
Yani daha açmama gerek varmı finalindeki fahişe sokağının fabrika işçilerinin geldiği noktayı. Sanmıyorum.
Ne yazıkki ülkemizde kolay sermaye ham maddesi insan eti.
Ve buna tarihin en eski mesleği diye sahip çıkmayı sürdüren Devlet.
Hayatın hangi karesini ele alınıp yazılsa kar, kara para.Neyi aklayabilecek insanlık bu tünelden geçerken.Çok acıların duvar olduğu hayatlarda, beyin çürümek zorunda bırakılıyor.
Çaresizlik en büyük tehlike.Ve mağdur kalan insanlığın çırak olmadan ustalığını sergilediği başka bir düzen yok. Yaşamak için marifetli olmanın koşulları arasında sıkışmış kalmış millet.
Hayatımız keşkelerle nihayet bulacak
İşte bu gerçekten acı veriyor.
Yüreğine saglık Yazan Kalem Ayhan Sarıkaya
Çok saygılar
guler birsozu tarafından 6/16/2010 4:31:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yine kalemin almış başını gitmiş... Hayatta "Bu da olur muymuş" dememek lazım... Herşey biz insanlar için...Kısacık hayat hikayesi neler anlattı neler... Düşünsenize, senaryoyu ters yöne çevirseydik...Kız gerçek annesi ve babasının yanında büyüseydi?
Keşke böyle iyilik severler hep çıksa...
Sevgi ve saygıyla...