- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Merhaba
15 Haizran 2010 tarihi itibariyle, donanımlı,kontrollü nezih bir ortama geldiğimi bilerek bütün blog dostlarına, duygulu, duyarlı insanlara bu site de emeği geçen yönetim kadrosuna içten saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Kalemi eline aldığında paylaşım heyecanını yaşayan ve bunu belli kriterlere uygun olarak yerine getiren, öncelikle ’ Medya okur yazarlığı’ nın ders olarak okutulmaya başlandığı ve günümüzde bu uygulamanın ülkemizde de uygulanmasının ve ders olarak okutulmasının olmazsa olmaz ihtiyaçlardan birisi olduğu kanaatindeyim.
Sağlık kadar eğitiminde önemi tartışılmaz, amatör ruhla yazılan bloglar da olsa mutlaka bireylerin kendini geliştirmesi ve uyum sağlaması gereğine inanıyorum. Medya okur yazarlığı da olayları değerlendirme, doğruyu yanlışı ayırt edebilme, izleme, yorumlama ve yazma aşamasında hayata bakış açılarına zenginlik kazandırmalı ve katkı yapmalıdır.
Bireysel sitelerde kendimi geliştirmeye çalışan bir blogcu adayı olarak zamanı geldiğinde çok katılımlı ve paylaşımlı sitelerde yazmaya başlaması bana göre kişinin kendine olan güveni ve sınıf atlatmasıdır. Kendi adıma söyleyecek olursam kişisel bloğumda kendimi iki yıl sınıf atlatmadım yani sınıfta bıraktım. Zira öğreneceğim çok şey vardı.
Meselenin sadece çalakalem yazmak olmadığının bilincinde olarak araştırdım. Zaman zaman bir makaleye yorum yazmam çok zamanımı aldığı olduğu bunun sebebi ise yorumlarımı yazılarım kadar önemsememden kaynaklanmaktaydı.
Kimileri tarafından yadırgansa da bana yapılan eleştiriler adeta altın değerindedir. Hepimizin hüzün yüklü, coşku yüklü, duygu yüklü yürekleri var ve hepıimiz önce insanız.Dünyada ve ülkemizde yaşanan olaylar ve yarattığı gündemleri düşünürsek kafalarımız çok karışık. O minicik bedenimizin o kocaman yüreklerinde kimbilir neler biriktiyoruz. Acaba bunları paylaşabiliyormuyuz? İşte blog dünyası tam bu noktada fikir akışını sağlayacak ve paylaşım yapılabilecek yegane platformlardan biri olarak karşımıza çıkmakta.
Duygularımızı ve görüşlerimizi kah şiirle kah makalelerle dile getireceğiz.Daha yazacak çok sebeplerimiz olacak. Herkese tekrar merhaba.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.