- 576 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİDE SON NEFESLER
SEVMEK DELİCESİNE KAHROLMAKSA BEN İSTEMEM GÖNÜL SAKIN SEVME YOKOLUŞLARDA YAŞANAN Bİ HAYAT VARETME BANA BEN SENSİZLİKLE KIVRANIRKEN KARANLIKTA O BUNDAN HABERSİZ YAŞIYOR ADALETSİZ DÜNYADA ADİL OLMAK NE ZOR DEĞİL Mİ ADALETLİ KALMAK SEVENE DEĞER VERMEK YADA SEVDİĞİNİ SÖYLEMEK NE ZOR GÖNLÜM YAPILANLARDAN KIRILIP SOĞUYAN ELLERİMDE Bİ SICAKLIK BULMAK YADA İSİMSİZ Bİ KAHRAMAN OLMAK NE ZOR SEVGİ DENEN MASALDA HAYAL OLMAK BAZEN BİÇOKLARI İÇİN BAZEN TUTACAK KADAR YAKIN OLMAK AMA HİSSETTİRMEMEK KİMSEYE YADA GEÇMİŞTE Bİ YALAN GELECEKTE HAYAL OLMAK BUGUNDE İSE YAŞAMAMAK İSTEMEK BAZEN HERŞEYİ AMA ULAŞAMAMAK YAŞAMAK AMA NEFESSİZ VE SENSİZ EN ZORU SEVGİLİ BAKAN GÖZLERİ DOLDURMADAN GÖZYAŞLARIYLA HAYATA BAKMAK ZOR BUGULU CAMLARDAN SİLEREK HER İSMİ KAYBOLURKEN DAMLAYAN BİR DAMLA YAŞTA SUSMAK EVET EN ZORU SUSMAK ASLINDA SESSİZ ÇIĞLIKLAR ATMAK AMA SUSMAK YAŞAMAK İNADINA AMA KAYBOLAN GEÇMİŞİNLE BELİRSİZ GELECEKTEN ÜMİT BEKLEMEDEN YAŞAMAK NEFES ALIP VERİŞTE KALBİNİ DUYMAK AMA SEN DEN BAŞKASI DUYMASIN DİYE ÇIĞLIKLARI GÜLÜŞLERLE GİZLEMEK EN ZORU ONUN ADINI HER ANDIĞINDA İÇİNİN YANMASI AMA BU ATEŞİ KÜL ETMEK Bİ KÖSEDE DUMANINI GİZLEMEK GÜLMEK HAYATA HERŞEYE RAĞMEN GÜLMEK VE ŞÜKÜR DEMEK HER NEFESTE OLSUN SEVDİĞİN SENİ SEVMESİN İSTEMESİN AMA SEN ONU Bİ ÇİÇEK GİBİ AÇTIRMAK SEVGİSİNİ YÜREĞİNDE HERAN SULAMAK GÖZYAŞLARIYLA VE BAZEN KIZMAK ÖFKELENMEK KÜSMEK AMA HEP BİR AN İŞTE SONRASI AÇILAN SEVGİ ÇİÇEĞİNDE KOKUSUNU DUYMAK VE AĞLAMAK HER DAMALADA SEVGİ İLE SULAMAK ÇİÇEĞİ VE O BÜYÜDÜKÇE İÇİNDE UMUTLAR YOK OLUR SENDE ÇÜNKÜ BİLİRSİN BU ÇİÇEK ÇÖLDE AÇAN KAKTÜS GİBİDİR TEK BAŞINA AMA HEP AYAKTA DİKENLERİ BATAR KANATMAZ SENİ SEVGİ ÇİÇEĞİNDE DİKEN ÇOK AMA OLSUN DERSİN BU DİKENLER SEVGİLİDEN GELEN OLUNCA ACI VERMEZ AMA BAZEN SÖZLER GELİR KULAĞINA DİLİNE SEVGİLİDEN DİKENDEN ACI SÖZLER KIRILIRSIN AMA GÖNÜL DER SEVDİĞİNE KIRILMAK OLMAZ SEVDİĞİN SEN OLMUŞTUR KALP ONUNDUR NEFES ONUN ONSUZ YAŞADIĞIN HAYAT BOŞ GERÇEK DEĞİL NE ZAMANKİ ONUN SEVGİ TOHUMU GÖNLÜNE DÜŞTÜ İŞTE DERSİN NEFES ALMAYA BAŞLADIM HAYATI ANLADIM ANLADIMKİ HAYAT SEVGİYMİŞ ANLARSIN Kİ HAYAT SEVDİĞİNİN ADI BELKİ ALİ BELKİ VELİ ADI ÖNEMLİ DEĞİL SENCE ONUN ADI SEVGİDİR UMUTTUR BEKLEYİŞTİR ÖZLEMDİR ACIDIR YAŞAMAKTIR YANİ BİAN DÜŞÜNÜRSÜN DERSİN AYRILIKLAR YOKTUR SEVGİDE BEDENLER AYRILIR BELKİ AMA RUH KALP AYRILMAZ SEN HİSSETTİKÇE ONU SENDE YAŞAR SEVGİLİ HERAN YANINDA HAYAT O OLUR Bİ SÜRE SONRA İÇTİĞİN SU ONUN SEVGİSİ OLUR KANA KANA İÇERSİN UYURSUN UYANMAK ZOR GELİR RÜYALAR ONUN HAYALINDA YAŞARSIN BAKARSIN SEVGİ GÖRÜRSÜN BAZEN DENİZİN DALGASINDA BAZEN DÜŞEN Bİ YAPRAKTA YADA Bİ ŞİİRDE YAĞAN YAĞMURDA BELKİ HER YILDIZDA GÜNEŞTE BAZEN YAKAR SENİ KALPTEKİ SEVGİ GİBİ BAZEN KIŞ OLUR BAZEN RÜZGAR OLUR FISILDAR KULAĞINA SEVGİSİNİ HAYALDİR BELKİ AMA YAŞAMDIR ARTIK SEN SEVGİLİDE VAROLURSUN HERŞEYİNLE BAKAN GÖZLER SEVGİ GÖRÜR HEP VE BÖYLE Bİ HAYATTA ÖLÜM YOKTUR İŞTE ÖLÜM GELİP BEDEN AYRILIR RUHTAN AMA SEVGİ RUHLA GİDER ZATEN BEDEN YAŞAMAZ Kİ VE SONSUZA GİDİLME VAKTİ GELDİĞİNDE ÜZÜLMESSİN ÇÜNKÜ KİMSE GERİDE KALMAMIŞTIR SEVGİLİ SENLEDİR VE SON NEFESTE ÇIKARKEN BEDENDEN ŞÜKÜR DERSİN BU SEVGİYİ HİSSETMEK HALA GÜLÜMSETİR SENİ ÖLMEK DEĞİLDİR SENDEKİ SEVGİLİYE ULAŞMAKTIR ASLINDA VE GÖZLERİNİ KAPANIR YÜZÜNDE Bİ TEBESSÜMLE HAYAT DERSİN YENİLMEDİM SANA BAŞIM DİK GELDİM DÜNYAYASEVGİNLE HARMANLADIĞIM RUHUMLA GENE DİK AYRILIYORUM VE SANA SON HEDİYEM YÜZÜMDEKİ BU TEBBESSÜM OLSUN Kİ ANLASIN HERKES SEVİNCE O SEVGİYLE YAŞAYINCA ÖLMEK BİLE ZOR DEĞİL GERÇEKTEN SEVENE…….