- 1668 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Güçlü olmak
Hayatta hep güçlü olacaksın.Öyle olmasan bile etrafa güçlü görüneceksin.Kimseye zayıflığını belli etmeyeceksin.Ayaklarının üzerinde durmayı bileceksin.Düşeceksin elbet ama kalkmayıda bileceksin.Düşerken canın yanacak elbet ama kendi yaranı kendin sarmayı öğreneceksin.Her zaman birileri olamaz hayatında yalnızlıkla yüzleşeceksin.
Hayattan kopmayacaksın.Kendine ve seni sevdiğini söyleyenlere bir şans vereceksin.Buna senin de onun da hakkı var.
Her gecenin bir sabahı vardır.Kıştan sonra yaz gelir.Seninde hayatında bazen bazı şeyler kötügitsede bir gün mutlaka yoluna girecektir.
UMUDUNU YİTİRME...
YORUMLAR
Hayatta hep güçlü olacaksın.Öyle olmasan bile etrafa güçlü görüneceksin.Kimseye zayıflığını belli etmeyeceksin.Ayaklarının üzerinde durmayı bileceksin.Düşeceksin elbet ama kalkmayıda bileceksin.Düşerken canın yanacak elbet ama kendi yaranı kendin sarmayı öğreneceksin.Her zaman birileri olamaz hayatında yalnızlıkla yüzleşeceksin
etrafa güçlü gözükmek iyi
hayatta güçlü olma dileğiyle
Hayatta hep güçlü olacaksın.Öyle olmasan bile etrafa güçlü görüneceksin.Kimseye zayıflığını belli etmeyeceksin.Ayaklarının üzerinde durmayı bileceksin.Düşeceksin elbet ama kalkmayıda bileceksin.Düşerken canın yanacak elbet ama kendi yaranı kendin sarmayı öğreneceksin.Her zaman birileri olamaz hayatında yalnızlıkla yüzleşeceksin.
güçlü olacaksın .benim annem çok güçlüydü .annem gibi olmalıyım.ama nasıl böyle olmayı başarrıyordu kimseye boyun eğmiyordu.geç de olsa öğrendim .tek önünde eğilecek zata dayandığı için başka kimseye boyun eğmiyordu.güçlü olmak lazım size katılıyorum.